Recenze (45)
Batman a Robin (1997)
Chudák Batman.
Moje sestra vlkodlak (2000)
Škoda docela nudnýho prostředku. Ale závěr vše vynahrazuje.
Re-Animátor (1985)
Libovka
Cesta do fantazie (2001)
Dechberoucí záležitost.
Predátor (1987)
Klasika.
Rodinná pouta (2004) (seriál)
K zblití.
Americké psycho (2000)
Hlavně za zneškodnění Jareda Leta.
Simpsonovi (1989) (seriál)
Libovka, především čarodějnické díly.
Transformers (1984) (seriál)
Když jsem byl malej tak fakt bomba :D
Wimbledon (2004)
Jednou jsem se zasmál, to jo....