Recenze (1 854)
Interstellar (2014)
Je mi líto, že svým hodnocením shazuju práci filmových řemeslníků, kteří odvedli na tomto kousku skvělou práci. Bohužel ani nadprůměrný sound design, ani výborná kamera nezachrání tento scénáristický výpotek bratrů Nolanů, který by se dal bez nadsázky označit jako Best of RODOKAPS. Musím se smířit s tím, že Nolan už dobrý film nenatočí a přestat se mučit sledováním jeho výtvorů.
Temné údolí (2014)
Žánrovka se všema klišé které k tomu patří. Dějově nepřekvapí. Co stojí za zmínku je řemeslné provedení, které je opravdu Das Perfekt (kamera, zvuk, střih, ale i casting a lokace).
Newyorská romance (2013)
Čekal jsem film pro holky a dostal jsem příjemnej film pro holky. P. S. Adam Levine z Meloun 5 hraje příšerně prkenně a Keira špulí držtičku nejroztomilejc co si pamatuju.
Síla života (2014)
Meditativní westernová roadmovie, fanoušky akční podívané zřejmě nenadchne. Producent Luc Besson se zřejmě pokouší vykoupit z filmařského pekla, které ho určitě čeká za jeho poslední počiny. )))
96 hodin: Odplata (2012)
Dědek likviduje bez většího odporu albánce v ulicích Istanbulu na pozadí rodinného filmu. Proč proboha dělají ještě trojku, navíc se stejným režisérem?!
Vlhká místa (2013)
Skvěle a svěže natočený největší nechutnosti co jsem ve filmu viděl.
Dvojník (2013)
Výborná úchylárna! Tipuju, že Richard Ayoade je fanouškem Terryho Gilliama.
Šéfkuchař na grilu (2014)
Těsně před shlédnutím jsem se pro jistotu najed, přesto jsem dostal během filmu asi 4x hroznej hlad.
Dřív než půjdu spát (2014)
Průměrnej thriller, kde už po dvaceti minutách víte jak to dopadne. Nicole Kidman ale hraje výborně.
Bernie (2011)
Veliká příležitost pro Jacka Blacka, které patřičně využil.