Recenze (109)
Soví hnízdo (1981) (TV film)
velmi slabé...-( Děj předvídatelný, herci přesvědčiví jako večerní předpověď počasí na celý týden, záběr z lesa, kdy najdou zdatní vyšetřovatelé flintu, jekoby předběhl dobu a i na LG 107cm vypadá jako pseudo 3D bez brýlí...
Seconds Apart (2011)
Dvojčata s telekinetickou schopností jsou mi ještě méně sympatyčtější a věrohodnější než zmutovaný aligátor... Po 23 minutách jsem to chtěl vypnout, ale zvědavost, zda policajt se žvýkačkou to vyřeší, zvítězila...
Alizée en concert (2004) (koncert)
jsem její velký fanoušek.....:-)
Takový talent (1983) (TV film)
jedna za mládí...jinak....auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu...:-)
Návrat idiota (1999)
pan Liška to moc hrát nemusel.... jeho roztěkané pohledy mi připomínají herectví ve všech filmech pí. J.Roberts...Tento film se mi nelíbil...
Hon na čarodějnice (2011)
předvídatelná slabost vtip na nesprávném místě....suhlasím s názory, že pro nás, co jsme to chtěli skutečně dokoukat až do konce, by byl pád mostu /mimochodem neskutečně napínavá scéna, kdy každou chvíli z každého záběru vypadá most úplně jinak a není to dáno fyzickou silou kočáru...:-)/ vysvobozením a hlavní čarodějnice mohla ulétnout do titulků, čímž by bylo zaděláno i na dvojku tohoto béčka.... pro ty chytřejší nemusím psát, jak moc se těším, že ne?....
Kudykam (2010) (divadelní záznam)
není to ne jedno podívání, není to na jeden poslech... ostatně u obou pánů to tak je vždy...
Nebezpečný vlak (1999) (TV film)
jedna za to, že to bylo barevný.... -) Kolega "movie" piše, vyhnout se tomu a má pravdu, ale jak, když mi to promítali v autobuse cestou do Španělska....
Jezdec formule risk (1973)
dějová bída jde ruku v ruce se snovou vizí antizávodníka....
Kawasakiho růže (2009)
asi silný příběh...ne pro mě. Jinak jak někteří píšete, herec Mikulčík je toporný, ale neherec Kratochvíl...? Rušivý element ?