Recenze (75)
Odstřelovač (2007)
Nečekaná pecka. Jasně, je to jen akční oddychovka, ale potěší, z Wahlberga chrisma přímo stříká(stejně jako krev ze stylových průstřelů), příběh, ač banální není hloupý a neruší a akční scény jsou na jedničku.
Hrdinové (2006) (seriál)
Ale jo, celkem slušná sci-fi tevenovela.
Česká soda (1993) (seriál)
Možná to nejlepší co kdy Česká televizní produkce vytvořila. V podstatě jedna nezapomenutelná hláška za druhou kultovní scénkou. Je jedno co, kdy Čtvrníček posral. Dejte mi doktora Janderu mu zůstane navždy. P.S.: Konečně vím co je to ten Eintopf!
Pochyby (2008)
Strhující, ač strohý film, který stoupá i padá na duelu Streepová-Hoffman. Jenže pokud není režisér korunovaný pablb(a to Shanley rozhodně není), pád tohoto dua prostě není fyzikálně možný.
Blade Runner (1982)
Obrovské zklamání. Nejhorší Fordova role vůbec, jak si můžu oblíbit někoho, koho přepere každá baba a jediný způsob jak se jí dokáže ubránit je že ji dvakrát napálí do zad. Nablbé dialogy, nablblý Ford, nablblý Hauer, nablblé všechno...