Poslední recenze (690)
Pocta Haně Zagorové (2024) (koncert)
Zaujala mne snad jen Bára Hrzánová. Jinak to bylo smutné... a smutné.
Bakaláři - Medvěd (1975) (epizoda)
Ne medvěd, ale kráva nebeská :D (viz Nemocnice na kraji města)
Jedině Tereza (2021)
Romantická pohádka, která by mě jistě víc bavila v kině jako mladého s mladou, ale bavila mě i v TV a pokud budu mít chuť někdy zopakovat a bude mne bavit minimálně stejně, ikdyž vím jak to dopadne, což jsem vlastně ale věděl skoro stejně, že dobře, tak tam ty 4* nechám. Sakra to je souvětí jak ulice :-)