Poslední recenze (581)
Duna: Část druhá (2024)
Opět skvělý audiovizuální zážitek. Ovšem na můj vkus trochu táhlé. Nic jiného tomu vytknout nemůžu. Táhle bude i čekání na další díl , kdy mezitím člověk zapomene to vše předtím :-) v roce 2027 mě čeká 6 hodin opáčka!!
John Wick: Kapitola 4 (2023)
Po posledním Matrixu se zdálo, že Keanovi dochází dech!!!A tak si vzal na sebe znovu černý kevlarový sáčko a pokosil asi nejvíc "bad guys" v historii kinematografie. Škoda , že dole nebylo počítadlo jako ve žhavých výstřelech. Každopádně i Chuck Norris čumí s otevřenou pusou , jak se tohle kurva Keanovi v jednom bijáku povedlo. Kromě hromady mrtvol má ovšem čtvrtý JW v topu vizuál a akční scény společně s muzikou a prostředím jsou neskutečně našláplý!!Jasně , že je to totální hovadina a spousta věcí v tom filmu nedává smysl, ale na tuhlé sérku nechodíme kvůli intelektuálním dialogům. Chodíme si pro velkej popcorn nebo nachos , vypnout mozek a užíváme si do morku kostí Johnovo řádení. Jako zakončení jedný krvavý výpravy je to excelentní!!!
Průměrňákovi (2009) (seriál)
Typický seriál na který narazíte náhodou přepínáním televizních kanálů. Nejdřív si říkáte - Bože to je debilita , až se tenhle odpor přetaví v soustavné sledování . Přesně takhle jsem to měl s Průměrňákama já. Nakonec jsem si je oblíbil a jako by jsem s nima prožíval jejich obyčejnej , nudnej a nuznej život. Je to hodně ze života a v podstatě se tam řeší problémy všech lidí a věřím, že si tam každej najde situaci ze svýho života. Nakonec jsem si těch 9 sérií s Heckovýma užil a myslím, že skončili v ten pravý čas , tedy v nejlepším !!!!