Recenze (219)
Městečko South Park - The World-Wide Privacy Tour (2023) (epizoda)
5* hlavně za HaM. Jedině SP Vám to řekne na rovinu a politicky nekorektně. Long Live South Park :-)
Bez východiska (2022)
Nenáročný film na jedno shlédnutí.
Don't Fuck in the Woods 2 (2022)
Pokud by se dálo dát filmu hodnocení Superodpad, bylo to toto.
Muž jménem Otto (2022)
Tleskám. Už dlouho mě tak žádný film nedojal. Navíc to bylo i vtipné.
Renovace srdce (2022) (TV film)
Jedna hviezdička za tých pár záberov Maui, ktorých potenciál tvorcovia mohli aj viac využiť, keďže príbeh bol zúfalo slabý,
Avatar: The Way of Water (2022)
Líbilo se mi to mnohem více než první díl. Ale chce to vidět 3D. U 3D HFR verze jsem ovšem viděl sekání anebo to jen moje oko nepobralo, ale co se týče 3D je to to nejlepší co tady dosud bylo. Ten podmořský svět, wau. Vůbec bych neměl problém se na to podívat znovu. A mořský pandořani za mne ještě více sympatičtí než ti lesní.
1923 - Válka a tyrkysový příliv (2023) (epizoda)
a prej kluci neplačou... áno sheridan len do nás takto hustí aj naďalej... najlepšie, čo momentálne seriálova tvorba ponúka
Král Tulsy - Adobe Walls (2023) (epizoda)
Neskutecne si to uzivam stejne jako svyho casu Expendables.
V džungli lásky (2016) (TV film)
Pustil jsem si to hlavně kvôli scenérii Hawaiie. První 3 minúty bych tomu dal opravdu 5* opravdu hezké zábery. Pak se celý děj odehráva v džungli jak výstižně navozuje český název a je to pouze o tom stejném. Je to ovšem tak primitívne až jsem se několikrát zasmál a dodíval se i do konce.
Running the Bases (2022)
S baseballem to nemá téměř nic společného. Pouze tláchaní o víre. Je to strašná nuda.