Recenze (270)
Řetěz (1981)
Se trošku rozjeli, větší dávka mrtvejch jak v erkylovi.
5x2 (2004)
Vopláchni to nádobí než ho dáš do myčky :)
Valkýra (2008)
Čtvrtá hvězda je za típlýho komára na ruce. Trochu spíchlé horkou jehlou, že tam čas od času pobíhají štábové mikráče po stropě. Vynikající jsou postavy okolo Krujziče, který svou roli zvládl, avšak neoslnil a též nepředvedl více triků s okem. Perfektní je bazén s luxusně vydlažkovaným hákenkrojcem. Scénky s manželkou jsou strojené, nevěrohodné, v tomto zpracování zbytečné. Zajímavé téma, avšak vytvořené s ostychem, jež film stáhne spíše do zapomění než na výsluní. Pochvala hudbě a kameře. Pirates of Reich!
Skafandr a motýl (2007)
beau...
Podivuhodný případ Benjamina Buttona (2008)
Nejlepší na filmu je Taraji P. Henson, daisy kytky na představení, Brad Pitt ve vodě a komparace starej Pitt si nedá mladou Blanchett vs. stará Blanchett si dá mladýho Pitta.
Jak se staví sen (2007) (pořad)
Banda psychoušů, ničící věci a tvořící nefunkční pseudohnusy.
Vlčí jáma (1957)
"Už tě nemám ráda" No ještěže existují v Brně lékaři bez sekretářky.
Smlouva s ďáblem (2000)
Nejlepší bylo tričko BAD.
Magion (1984) (pořad)
Kult! Zlá Edna Bedna...esli nebyla ve Veze....
Vega (1987) (pořad)
Kult! Hi-tec mutace Magionu.