Oblíbené filmy (10)
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
Neutuchající katarze, která nikdy neskončí... --- Navždy ve mě bude vyvolávat pocit ten, který jsem zažil při prvém shlédnutí...--- A to jest směsici opojení s ůžasem...--- Nejrozsáhlejší filmové dílo všech dob...--- Neuvěřitelné...--- Pastva pro oči...--- Magické...--- Dojemné...--- Hrdinské...--- Velkolepé...--- Dech beroucí...--- Emoční smršť...--- Fantastické...--- Výpravné...--- Filmový milník...--- Snové
Pán prstenů: Dvě věže (2002)
Devátá brána (1999)
Naprostá Top-Mysteriozní špička a můj nejvícekrát viděný film. Absolutně dokonalé ve všem. Nejlepší atmosféra, Johnny Depp, skvělý příběh, fantastické rozuzlení, které má v sobě tolik otázek, že to asi nikdy zcela nepochopím a možná je to dobře......
Muž ve stínu (2010)
Výborná Mystery atmosféra, skvělý McGregor, Výborný příběh, časté pršení, paranoia a konspirace, Legenda Polanski atd..........
Constantine (2005)
Parfém: Příběh vraha (2006)
Dokonalé Umělecké Dílo. Neuvěřitelný Super- zážitek. Filmový přelom. Dechberoucí vizuální představení. Film, kde se sešlo naprosto všechno ideálně: Herci, režisér, tvůrci, prostě všechno. A toto se stává jen zcela vyjímečně. Dokonalý útok na všechny lidské smysly......
Znamení (2002)
Strážci - Watchmen (2009)
Podivuhodný případ Benjamina Buttona (2008)
Jeden z filmů, který mě ohromně fascinuje a inspiruje...Vytvořil jsem si k němu tak silný vztah od prvého, velkolepého vidění v kině až po následující další a mnohokrát opakované vidění, při kterém jsem si vždy uvědomil další a další skutečnosti, které nás/mě v životě potkají a neminou a nezáleží na tom, zda člověk stárne nebo mládne...--- Filozofické, mistrovské dílo, které se zabývá otázkami, na které snad každý člověk jednou najde odpovědi. Zabývající se složitými otázkami bytí, našeho významu a smyslu…….