Recenze (681)
The Possession of Michael King (2014)
Slušná atmosféra, kterou kazí jen několik strojeně vypadajících scén.
Na život a na smrt (2013)
Pro mě naprosto stejný zážitek jako u Forces spéciales, takže i tady hodnotím stejně.
Sin City: Ženská, pro kterou bych vraždil (2014)
Brolin, Green a Rourke pokračování Sin City naprosto ovládli. Naopak Alba, Gordon-Levitt a Willis by tam snad ani být nemuseli (nic proti nim, jen tady mi prostě přišli tak nějak navíc). Sin City je ale pořád pecka.
7500 (2014)
Zatím to vypadá, že Shimizu použil všechen svůj talent na Ju-On a jeho předělávky, protože 7500 byl docela provar (nebo spíš jen šedý průměr). Postavy nesympatické, vizuálně fádní, příběh tuctový... 5/10.
Želvy Ninja (2014)
Blokbuster, jak má být.
Noc hrůzy 2 (2013)
Zhruba od třetiny filmu jsem se jen kousal nudou a nezachránila to ani Jaime...
Ztracen ve vesmíru (2011)
Místy krásné obrazy, ale jinak mi to přišlo jen jako vykrádačka 2001: A Space Odyssey...
Agresivní virus (2014) (seriál)
Záhada hlavolamu to není, ale napětí roste s každým dalším dílem!
The Damned (2013)
Zápletka i prostředí jsou docela zajímavé, ale někdy je chování postav tak neskutečně pitomé, že nezbývá než jen láteřivě hulákat "dios mío, por qué"?!
Uvězněni v čase (2007)
Nemůžu tomuhle filmu upřít, že mě donutil nad těmi časoprostorovými smyčkami přemýšlet. A dospěl jsem k závěru, že to nedává smysl :-) Kromě toho bych nejraději hlavního hrdinu zabil sám...