Recenze (130)
Akta Pentagon: Skrytá válka (2017)
Pro mě jeden z opravdu nejpovedenějších filmů, co jsem viděl za poslední dobu, dá se říct, že je povedené úplně všechno, emoce, postavy a hlavně, Meryl Streep, která se na roli jednoznačně hodí, určitě stojí za shlédnutí
Stranger Things (2016) (seriál)
originální, chytlavé, prostě mazec :))
Osmý smysl (2015) (seriál)
pěkkný nápad, skvěle obsazené a sympatické postavy...na krátkodobý seriál dobrý :)
Úkryt v zoo (2017)
hodně silný a smutný snímek. já snad tu jednu hvězdičku strhávám kvůli tomu jaký je to žánr. jeden z mála filmů co mi zůstal v paměti delší dobu.
H2O: Stačí přidat vodu (2006) (seriál)
:D :D tak z toho nemůžu
Zúčtování (2016)
Hodnocení tak 4,5*. Milé překvapení.
Ona (2013)
Docela děsivý film...
Polda (2016) (seriál)
já snad neviděl debilněji obsazenou postavu do serálu, jsem poslední slušnej polda. snad ještě nic mi tak nelezlo na nervy :D
Jíst, meditovat, milovat (2010)
prvně jsem dal čtyři a než film zkončil, spadlo hodnocení na tři :D a úplně na konci jsem hodnocení změnil zpátky na 4 :D nejpodivnější pocit z filmu za poslední dobu
Hra o trůny (2011) (seriál)
Tak tohle je opravdu filmové dílo, které je na úrovni se vším všudy. postavy jsou skvělé, všechny se jim povedly, já fandím Daenerys (Emilia Clarke), protože je prostě boží :D (ikdyž to je i arya nebo bran :D) a ti draci jsou opravdu krásní, žádné trapné křivky jako měl ten v eragonu například, vypadal jak lochneska. seriál zabírá podle mě docela věrohodně dobu středověku a v některých případech zvrácenost lidí, nevyhl se ani tématice gayů (některé filmy to dělají a přitom je to běžná realita), a také je to hudba, která celé dílo dotváří. A o hlavní znělce ani nemluvě, mohl bych ji poslouchat dokola. No prostě nádhera.