Recenze (16)
Gympl (2007)
Já opravdu nevím co víc si přát, po dlouhé době solidní film, u kterého se zasměju a vzpomenu na svá pubertální léta a průsery co jsem nadělal, Mádl to táhne, ale 3* je moc málo, za mě 4...
Fresh Prince (1990) (seriál)
Mám rád Smithe, i mladého...
Drive (2011)
Fakt nevim co na tom kdo vidí, mě to přišlo absolutně průměrný, kdybych mohl dát 2,5 hvězdy, tak je dám. Nic v tom filmu mne nenadchlo...
Skyfall (2012)
Bardem je nejlepší z celýho filmu. Vlastně všechno, na co se u Bonda vždycky těším tady chybí... (Auta (ne 50 let starý), střílečky, bitky, hlášky, fórky, atd.) Prostě tenhle Bond se strašně líbí mojí mámě a mojí holce, ale mě, jako člověku, který viděl všechny filmy s Bondem, se prostě nezamlouvá... Není to kategorie pro Mendese, ten umí filmy právě hro holky, a ne pro kluky...
Obhájce (2011)
Najdeme tam spoustu hollywoodksejch kýčů, ale sountrack podle mýho gusta, herci super, ta stará z titaniku si opět zahrála mrchu :-) Takže spokojenost na všech frontách :-)
Zabiják Joe (2011)
Neuvěřitelně živočišný. Matthew McConaughey je superúchylnej, ale tak jak bych si to na texasana představoval. Trochu zmatku ke konci filmu jak to vlastně je, ale jinak ****