Poslední recenze (5 177)
Omen 3: Poslední střetnutí (1981)
Najslabší z trilógie. V momente, kedy mohol byť úplne OP a robiť si čo chcel, tak vyliskal len bandu tupých mníchov a pretiahol jednu novinárku. Takto sa epické finále nerobí, do psej matere. Ale Neill skvelý. 2 z 5
Damien (1978)
Taká typická dvojka. Atmosféru jednotky to už nemalo, ale bolo tu viac vrážd, viac akcie, viac zla a Viac Damiána, ktorý už išiel full devil mod. 3 z 5
Tichý zahradník (2022)
Som čakal klasický revenge film, masaker, krv, hakové kríže a odrezané končatiny. Namiesto toho nudná a dlhá kokotina o kvetoch a hovnách. Jedna len za tetovania 1 z 5
Poslední deníček (11)
10 na 2024
Karlos
Furiosa
Godzilla x Kong - videné
Deadpool 3
MIKI
Lóve 2
Venom 3
Joker: Folie à deux
Road House - videné
The Ministry of Ungentlemanly Warfare