Recenze (80)
The Hire: Powder Keg (2001)
Typický Ińárritu a společně se Star a Ticker vrchol série The Hire.
Day of the Fight (1951)
Nejsem příliš dokumentární typ. Avšak pro milovníka Stanleyho Kubricka je toto povinnou četbou: povinně jsem shlédl a povinně hodnotím. Prostě dokument o boxu. A žádné "začátky geniality" a "už tehdy to uměl s černobílou kamerou" jsem neviděl.
Flying Padre (1951)
Vynikající! Je pravda, že zde zřejmě komediální podtext myšlen zcela nebyl, avšak smích mi z tváře za celou dobu nezmizel. Ona samotná myšlenka létajícího kněze je poněkud úsměvná.
Vanilkové nebe (2001)
Ááá! Výborná hudba, potěšil mě i můj neoblíbenec Kurt Russel, ale ta hrůznost konce tohoto filmu jej tak strašně ponížila! Je pro mě až neuvěřitelné, že je tohle vůbec možné...
Chicago (2002)
Výborný humor je asi největší předností tohoto muzikálu. Opravdu mě překvapil Richard Gere a to kladným způsobem. Hudba je skvělá, pochopitelně. Celkově jsem se bavil ;)
Toy Story: Příběh hraček (1995)
Krásný zážitek v kině. Film si skoro vůbec nepamatuji, ale vím, že byl super...
Jesus Christ Superstar (1973)
Tak geniální hudba... Jeden z mála muzikálů, u kterého jsem se nenudil. Více na http://ludek.biz/weblog/clanek/jesus-christ-superstar-1973.
Československý filmový týdeník (1954) (seriál)
Excelentní příklad propagandy, bohužel, zcela pravdivý.
Kyle XY (2006) (seriál)
Tento seriál v sobě ukrývá cosi magického. Nedokážu to popsat, ale hluboký a uklidňující hlas hlavní postavy je zajisté jeden z faktorů, proč jsem tento seriál shlédl prakticky ihned. Je zde krásně vykreslena typická rodinka, typická střední škola, a vše jaksi s nadhledem a humorem, což je úžasné.
Štace (1994) (studentský film)
Defakto je to super...