Recenze (91)
Naboř a ujeď (2012)
Skvele som sa pobavil a z tohto filmu je jasné že Dax Shepard miluje americké autá presne tak ako ja :)
Zlo (2012)
Na slovenské pomery doooosť dobré!!
Impérium - Mafie v Atlantic City (2010) (seriál)
Prvá séria-brilantné,druhá séria-zaostávala za prvou ale neostala nič dlžná svojmu menu, tretia séria-veľkolepé, postavy, príbeh, Steve Buscemi a neskutočné vyvrcholenie tretej série, teším sa na štvrtú. Najlepší seriál aký som kedy videl a sledoval som poctivo každú jednu časť...100%
Ten, kdo stojí v koutě (2012)
Pekný film :) dobrá hudba, skvelý hlavný hrdina, dojemné príjemné...Proste fajn.
Nitro Circus (2012)
Šialenci, šialenci, šialenci a ešte raz šialenci, proste šialené. :)
Patrola (2012)
Skvelé!!! Išiel do tohto filmu tak 50 na 50 aaale film išiel stále na 100%.Toto som nečakal fakt skvelý film! Top 10 za rok 2012 pre mňa.
Sousedská hlídka (2012)
Ja som sa pobavil, máte tam 4 hercov podľa mňa v celku komických a zábavných aa čo lepšie si predstaviť ako odtrhnuť vtáka mimozemšťanovy.. Its funny!!!
Kuan Meun Ho (2010)
Velmi príjemný film, romantika ako vyšitá a odporúčam každému jedincovy ktorý sa chce príjemne pobaviť pri filme. Film sa odohráva v Kórei, celým filmom nás sprevádzaju velmi simpatický hlavný hrdinovia takže je to super oddychovka a kľudne aj pre dvoch.. :)
Slunce, seno, erotika (1991)
Mám rád Helenu Růžičkovú. :)
Koria (2012)
No tak toto bolo čo?? Mne bolo do plaču, lebo som sa fakt vcítil do hlavných predstaviteliek, ktoré boli spojené režimom a následne rozdelené, našli si k sebe cestu a spoločne porazili vo finále číňanky....Naozaj pekný film a Kórejky sú naozaj krásne ženy..5*