Recenze (91)
Kingsman: Tajná služba (2014)
Brilantné! Kam sa hrabe james bond..
Horná Dolná (2015) (seriál)
Na parádu, veď ja to žijem. Škoda že nie momentálne.
Zpropadené dědictví (2013)
Prvú polovicu filmu som pozeral a nejak som ju nechápal, logicky som sa na druhú polovicu pripravil omnoho lepšie, vyfajčil som dva jointy a bolo vymalované. Je to dráma, podpriemerná dráma.
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Veľké odhodlanie na pozretie trilógie značky Hobit ma prešlo asi po prvých 20tich minútach sledovania tejto sračky. 2 hviezdy za efekty a pekné piesne inak je to podľa môjho názoru hlúposť.
Interview (2014)
Totálna propaganda ale sranda.. Kim Čong-un je popiči týpek len škoda že nemá atómofky. :)
Vejška (2014)
Tráva sa zmenila na koks... Inak nič moc... Grafity sú aj tak na prd.
Kapitán Phillips (2013)
No Forest presedlal z lovenia kreviet na prevážanie potravín do Afriky ale predpokladám, že takto si to nepredstavoval.
Velký sen (2011)
Futbal je najkrajšia a zároveň najpopulárnejšia hra na svete a preto ju milujem presne ako Konrad Koch a jeho študenti...Film odporúčam všetkými desiatimi!
Millerovi na tripu (2013)
Skvelo som sa bavil!!
Apokalypsa v Hollywoodu (2013)
Holly shit this is awesome!!