Recenze (28)
Gándhí (1982)
Dlooooooooooouhý. Na mě teda moc.
Láska nebeská (2003)
Slováci píšou "gýč" a maj´ recht. Je to sentimentální a předvídatelné.
Vrchní, prchni! (1980)
Přijde mi, že Smoljak místy až moc chytračí. Film je to moc pěknej, ale někdy se snaží Smoljak ze sebe dělat Allena a to mu nedělá dobře.
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Ze 13é příčky je mi smutno. No nic, takhle nějak se asi v US dostávají guvernéři k ritu (díky lidem, co adorují tupé filmy a jejich ještě tupější hl. hrdiny). Viva Arnnie!
Earth (2007) (TV film)
Krásné záběry. Omluvám se, ale já u vynikajícího filmu potřebuji ještě děj. Nic proti, on život sám taky "děj" je, ale pokud se budu chtít dívat na zvířátka, krajinky a lidi .... zapnu si radši Discovery Channel :-) Sorry.
Sedm (1995)
Zamrzelo mě jen "náhodné" nalezení vraha díky "Evidenci návštěvníků knihovny" kterou vede FBI. FBI??? Co je to sakra za blbost? Tohle mě naštvalo.
Protektor (2009)
Tak to asi s Českým filmem nebude tak zlé, když vznikají fimy jako Protektor. Nad výkonem Marka Daniela jsem se notnou chvíli zamýšlel,připadal mi totiž místy takový "dřevní",nakonec ale beru zpět, po druhém zhlédnutí mě nadchl podobně jako Jana Plodková.Vyjímečný film, jak už zde bylo poznamenáno světových parametrů. Tleskám
Milý Johne (2010)
Nebál bych se říci-"SENTIMENTÁLNÍ HUMUS"