Oblíbené seriály (10)
Červený trpaslík (1988)
Black Books (2000)
Mighty Boosh (2004)
Tento seriál mě naprosto dostal. Svou nekonvenčností, nápadama, písnčkama a humorem. Ale asi uplně nejvíc mě baví herci. Jsou VŠICHNi skvělí! Kdo neviděl a podívá se jen na jeden, dva díly....nepochopí. I já jsem si nejdřív řikala, kdo na se tohle může koukat.......
Ajťáci (2006)
Battlestar Galactica (2004)
Teorie velkého třesku (2007)
Jistě, pane ministře (1980)
Jmenuju se Earl (2005)
Když jsem poprvé zahlédla Earla, zděsila jsem se. Tenhle houmles hraje hlavního hrdinu? No to teda bude seriál. A pak se to stalo, Earl začal krčit rameny, Joy vrhat hrůzostrašné pohledy, Krabák říkat Hi Earl! , Randy nevinně žasnout a Catalina se svůdně kroutit....a stalo se to, tenhle seriál mě lapil do svých sítí...
Naruto (2002)
Nejdřív mě to nechytlo. Co na tom všichni vidí... no dá se oukat, ale.... a pak nastaly dva krušné týdny, během kterých (díkybohu za zkouškový období) jsem celého Naruta shlédla - jen ještě jeden díl a opravdu se už jdu učit - tak ještě jeden. Naruto má skvělý příběh, propracované postavy - jejich životní příběh, postupně, po dávkách podávaný. Fillery jsou zlo, s tim opravdu souhlasím.... ale mangové anime je prostě skvělé.) Neříkám že Naruto nemá chyby - tohle je pouze mé osobní hodnocení na základě toho, e jako Naruto, mě opravdu dlouho nic nechytlo:D