Poslední recenze (38)
Zákon gangu (2008) (seriál)
Pěkné baby a motorky, co víc si přát. :))
Dexter (2006) (seriál)
4. řada je nejlepší, Dexter a jeho rodinné trampoty baví, dokonce se v nich i vidím a to nejsem masovej vrah, ani nemám rodinu. :D
I Like Bike (2011) (pořad)
Více motorek, méně keců a bude to dokonalé.