Recenze (16)
Velký Gatsby (2013)
Totální zklamání!!!
Signál (2012)
Co má tohle znamenat. Já už viděl leccos, ale tohle přece nikdo nemůže považovat za film. To je uspávačka hadů o úplným lejnu. Ztráta času.
Perfect Days - I ženy mají své dny (2011)
Odpornej Kotek, výborná Chýlková, nuda nuda nuda, prej komedie...
Grand restaurant pana Septima (1966)
První půlka dokonalá, druhá upadá, ale Funes to zachraňuje.
Přirozený talent (1984)
Pro sportovního fanouška je to povinný film. Čekal jsem jednoduchý příběh, ale docela mě to překvapilo (v dobrém).
Bokovka (2004)
Nuda, nuda, nuda jak v Brně. Celou dobu mě to přišlo hrozně utahaný. Pár scén mě pobavilo, ale jinak se mi na ty dva tragédy dívalo spíše trapně.
Pařba v Bangkoku (2011)
Na "jedničku" to nemělo ale docela jsem se pobavil. Vyhození kotvy na souši mě dostalo asi nejvíc :-)
Hra (1997)
Ten konec mě trochu zklamal, ale jinak slušná jízda. Takovou hru bych hrál celkem nerad. Chvílema se mi hodně svíral žaludek.
Grindhouse: Auto zabiják (2007)
Mě to bavilo. Od začátku do konce. Jen by mě zajímalo, jak dopadla ta blbá roztleskávačka!
Machete (2010)
Čekal jsem trochu větší akci. Grindhouse: Machete tomu udělal skvělou reklamu a skutek trochu utek. Jinak RR nezklamal. Střeva měří 18 metrů :-)