Recenze (164)
Zmizení (2013)
Nějak nevím, chtěl jsem, aby se mi to líbilo. Vážně jo, ale když se vydáte do bažin mimo mapu filmový teorie, tak musíte vědět, jak se tou špínou brodit. Nemůžete si jen tak nerozvíjet děj a nezastoupit to jiným předmětem zájmu. Bohužel nuda.
Walter Mitty a jeho tajný život (2013)
Film zcela záměrně klouže po povrchu a zbytečně se nezavrtává do intelektuálně hlubších poloh. Walter Mitty je čistá kino-terapie a nic víc. Skvělá vizuální stránka, sympatickej děj a příjemná atmosféra. Asi bych byl zklamanej, kdybych čekal víc, ale takhle jsem spokojenej jako štěně.
Hobit: Šmakova dračí poušť (2013)
S prodlouženou verzí se hodnocení mění výrazně k lepšímu!
Red 2 (2013)
Parádní nuda. Film prostě nejde složit z pobíhání po lokacích. V realnym životě by asi takovej postup dával smysl, ale o tom film prostě neni.
Win Win (2011)
Příjemná oddechovka, žádný přehnaný ambice, žádný zbytečný vrstvení průserů a jejich následný složitý rozplétání.
Pacific Rim - Útok na Zemi (2013)
Nuda. Obří, plechová, nesmyslná nuda.
Korespondence (2013) (studentský film)
Rád bych dal odpad, jak je zvykem v naší "partě" :D ale nebylo by to v tomhle případě vůbec spravedlivý..
Dobyvatelé ztracené pravdy (2007) (seriál)
Z nějakýho důvodu je zábava to sledovat (ať už to ti pošuci myslej vážně nebo ze srandy). No a to je myslim u televizního pořadu důležitý.
Crazy Joe (2013)
Odporná nuda. Zápletka těžce zaostává i za neoblíbenou tuctovostí. Postavy absurdní (opět ve špatném slova smyslu), děj v podstatě neexistuje.
Rivalové (2013)
Trochu se tím volba filmu roku komplikuje..