Recenze (110)
Wrecked (2010)
Těžko bych hledal slova na to co jsem zažil, když jsem na to koukal. Prožil jsem spoustu pocitů a musím vám říci, že tohle musíte vidět, aby jste to dokázali posoudit sami. Adrien je prostě třída!
Lazarus Papers, The (2010)
Úplně jednoduchý příběh o lásce. Trochu toho scifi a akce co by se za nehet vešlo. Nemám vůbec ponětí proč se Danny k tomuhle nechal přemluvit.
Chuggington - Veselé vláčky (2008) (seriál)
Jako večerníček pro děti to splňuje snad všechno. Staré vlaky učí ty mladé spoustu věcí a tohle děti milují a potřebují.
Rychlejší (2010)
Tak trochu "KILL BILL" jinak, ale opravdu jinak. :-)
City Under Siege (2010)
Vůbec nedokážu pochopit, jak se mohla, tak schopná herečka, jako je Qi Shu, propůjčit filmu jako je tento. Myslím si, že ta holka má na víc. A ohledně filmu nemám co bych komentoval. Vavča už řekl vše.
Wild Cherry (2009)
Podobné téma jako u Prciček. Banda teenagerů co chce přijít o panictví.
Prowl (2010)
Nevím co k tomu vůbec říct. Bylo to velmi divné. O upíry se nejspíš nejednalo a příběh byl poněkud nudný. Konec byl trochu překvapení, ale i tak to za to nestálo.
Dvojí spravedlnost (2005) (seriál)
Další kriminálka, ale v podání francouzů. Nejen, že se seriál točí kolem policie, ale i kolem právníků. Zbytečně dlouhé epizody a děj je pořád stejný.
Letadlová loď Enterprise (2006) (seriál)
Zbytečně dlouhé epizody. Nuda, nuda a zase nuda. Válečný dokumenty na jedno téma mě fakt neberou.
Nejnebezpečnější cesty (2010) (seriál)
Dost dobrý. Na tomhle dokumentu, aspoň lidi uvidí, jak velký prasta můžou vlastnit řidičák. Hlavně ty v těch autobusech. To u nás jsou řidiči zlatý o proti indům.Tohle bych psychicky nezvládl, to s čím se tam potýkají každý den oni.