Recenze (5)
Vyšší moc (2014)
Ten film je jenom velký nafoukaný nic. Za celou dobu se vůbec nic nestane, jsou tam podivný a naprosto zbytečný situace, se kterými se pak vůbec nepracuje, a nakonec taky nečekejte žádné překvapení. Vlastně vám nic neuteče, když to celé přetočíte.
Avatar (2009)
Jestli mi ještě někdy v životě někdo řekne "Zřím tě", nakopu mu zadek. Jak nepochopitelná mánie napadla svět v pohledu na tuhle kopii původně docela dobrých filmů!
Temné stíny (2012)
Burton je nedocenitelný, jenom ho ne každý hold dokáže pochopit... Výborné. Spousta skvělých vtipů a kostýmy téměř dokonalé. Myslím, že jsem s tím spokojená.
Bourneovo ultimátum (2007)
Vynikajicí akční film. Opravdu skvěle dokáže udržet pozornost tak, že se od něj člověk nechce odtrhnout. Matt Damon je tradičně výborný a i Julia Stiles se opět blýskla. Pěkné je i obsazení Daniela Brühla, totiž to, že je skutečně němec. Doneslo se ke mně, že se natáčí už čtvrtý díl, tak se na něj budu nedočkavě těšit :)
Neopouštěj mě (2010)
Co všechno jsme schopni obětovat svému sobeckému životu? Tenhle snímek nabízí opravdu zajímavý pohled na skutečnou cenu lidského života jako takového, to jest: Musíme něco dokázat, abychom byli hodnotní a musíme být předurčeni k tomu právě něco dokázat..? Mimo příběh bych ocenila i hudbu a herecké výkony tří hlavních postav.