Recenze (6)
ONEMANSHOW: The Movie (2023)
Tak nic horšího jsem snad dlouho neviděl, neherec, který se pokouší o nějakou trapnou soutěž a láká na film, který změní dějiny filmu? Neboj Kazmo s tou slátaninou, na které ses možná napakoval, si možná překonal nejhorší film, co kdy vznikl.
Petra Janů - Jedeme dál (2022) (TV film)
Petra Janů, vynikající zpěvačka, ale i obyčejná upřímná žena , dokument o jejím životě, byl přesně jaký jsem očekával. Petra odvyprávěla celou svojí životní story, jejím vlastním stylem tak jako jí dlouhá léta znám, nechyběl její humor a smích a spousta jejich písní, doporučuji shlédnout všem jejím fanouškům, ale i dalším kdo se zajímá o historii české hudební scény.
Teroristka (2019)
Po několika nepříliš vydařených filmech z posledních let kde Iva Janžurová hrála se konečně vrací v parádní černé komedii ve které znovu mně přesvědčila jak je vynikající herečka, jako v dobách kdy točila filmy pánů Vorlíčka a Macourka.Za to by si měla odnést minimální nominaci na Českého lva.
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Rambo,Kurýr,Terminátor,Univerzalní vojáci a John McClane a další jsou zpátky v akčním trháku tohoto roku,nechybí vtipné hlašky a stovky mrtvol !! :-)) už jenom z úcty k těmto pánům 100%
Lidice (2011)
tak jsem take konecne videl tento filmecek,ktery na me pusobil rozpolcene,chvilemi docela nuda,je skoda ze se pribeh venoval vice Simovi jak samotnym Lidicim i scenam kdy byly Lidice vyhlazeny bylo venovano nejakych 5.minut s dvou hodinoveho filmu! 70%
Nezvratný osud 5 (2011)
Tak tu máme popáté Nezvratný osud a rozhodně patří k těm lepším dílům! Úvodní scéna s mostem je velmi podařená,už se těším na 6 ! :)