Recenze (64)
Spider-Man: Bez domova (2021)
Toto už je i na mě moc, jako Marvel většinou přehání. Ale toto už byla slátanina všeho dohromady nadruhou možná natřetí.... A opravdu mě vadila chování Spiderman - Strange. To nebyla ani diskuze, všechno šlo jen akce - akce - akce. Děj nebyl nikde.
Tomodači Game (2022) (seriál)
Zajímavé... psychologické drama, zasazené do skupiny kamarádů a jich myšlenek, problémů a života. Dohromady mají vyhrát hru, ale ta se je snaží rozeštvat. první díl mě moc neupoutal, ale u dalších jsem se již chytnul. Toto anime určitě nemůžu s ničím srovnávat, je to kousek sám pro sebe. Hodnocení pak není úplně správné, určitě se dá nají lepší seriál, ale vždy se snažím hodnotit seriály a anime na základě žánru a tady v tomto žánru určitě dosáhl 5*. Podle ukázek bude i druhá serie, dá se toho opravdu hodně zkazit, tak uvidíme.
Příští kapitola: Láska (2019) (seriál)
Velmi příjemná korejská romantika, letos již druhý seriál z JK co mě opravdu dostal. Moc příjemné, milé ale i vtípné. Mrzí mě, jen že na západě v posledních letech takové seriály moc nerostou.
Obchodní návrh (2022) (seriál)
Narazil jsem na Netflixu, očekával jsem nudu, nijak nesleduji filmy z Koree. Dokonce si myslím, že se mě dosud žádný moc nelíbil, rozhodně ne tak jako tento. Vtipné, romantické, možná bez větších překvapení, ale žánr romantická komendie to u mě naprosto splnilo. Tento milý seriál jsem si oblíbil a rád na něj každé pondělí (vydávání Netlixu) čekal po práci. Určitě doporučuju.
ReLIFE (2016) (seriál)
Toto anime mě velmi překvapilo, zajímavé, že jsem na něj narazil až v roce 2021. Kladně hodnotí určitě věrnost postav, jejich chování a zápletky, nic není přehnané. Velmi pěkně se na to koukalo bez žádný horších dílů, které by byly "vatou", jak tomu někdy bývá. Perfektní, za mě opravdu 5*.
Violet Evergarden: film (2020)
Fanfárové, završení příběhu Violet stojí za to a moc se mě líbilo. Byl jsem rád za božský seriál, a byl jsem rád i za toto filmové zakončení. Báječné anime, propracované osoby, vedlejší dějové linky a příběhy naprosto úžasné, celkový příběh hodnotí také výborně.
Dobrej polda (2018) (seriál)
Kriminálka, příjmená, ale nepřekračuje průměr. Něco to v sobě má, ale úplně to není trhák ani akce, ani humoru ani napětí...
Seidžo no marjoku wa bannó desu (2021) (seriál)
Romantické a příjemně laděné anime, nejsou zde asi žádné překvapivé zvraty, ale i tak jsem se velmi rád díval.
Světlo a stíny (2021) (seriál)
Slušné, poslední dobou je tvorba netflixu jednou dole a jednou nahoře. Vzniká moc seriálů a jsou většinou horší než lepší, tento kousek je určitě nadprůměrný, zpracování povedené a výprava taky. B. Barnes tomu navíc dodává energii.
Tensei šitara slime datta ken - Maó tandžó (2021) (epizoda)
Tak při tomto dílu jsem byl opravdu mile překvapen, jen tak dál.