Recenze (214)
Máma (2013) (seriál)
Nevím vůbec proč, ale mě to baví. Absolutně nenáročný humor po náročném dni, kdy chci vypustit, mi sedí ... vždy si odpočinu.
Paní Le Murie (1993) (studentský film)
Poutavý krátký dokument o Blance di Battaglia. Pro mě koncept scénáře ocsiluje mezi dokumentem černou pohádkou. Svérázná žena se zajímavým osudem, názory a životem. Škoda, že Petr Václav má tak skromnou filmografii.
Na vodě (2016) (seriál)
Já si nemůžu pomoci, ale mně to přijde docela vtipné. Herecké výkony nic náročného, ale po sauně na "vyplesknutí" to není špatné.
Návrat do Osvětimi (2016) (TV film)
Všechny takto tematicky laděné dokumenty jsou velmi silné. Obdivuji všechny, kteří prošli a přestáli tyto hrůzy.
ČT Live - Nightwork (2010) (koncert)
Nebýt Vojty Dyka, tak je Nightwork skupinkou recesistů s docela vtipným provedením ale bez zpěváka. Dyk si hraje s tóny jako Bingham s koulemi ;-). Škoda jeho hvězdných manýr. Přehlídka tepláků před písní samotnou mě zlomila smíchy.
Moi à ton âge (2012) (TV film)
Francouzská kopie Mezi námi děvčaty (USA, 2003).
Bezdružice (2015) (seriál)
Čisté peklo - obsah vs. kamera. Když už se člověku nedělá špatně ze scénáře a hereckých výkonů, tak ho kameraman umlátí zoomem.
Ahoj, Marie! (2011) (koncert)
Koncert byl krásný (živý i ze záznamu), ale škoda, že to nedodržela a zase koncertuje. Bylo to velké rozloučení s veškerou pompou, které se nakonec změnilo ve frašku. To mě docela mrzí.
Věčně mladá (2015)
Krásná poetika s tematikou naší Věci Makropulos ale romatickým koncem.
Un peu, beaucoup, aveuglément (2015)
Velmi pěkně vystavěný příběh plný humoru. Pohodová komedie, která zvedne náladu i z nižších pater "du moral". Výborná hudba,.