Poslední recenze (13)
Mlha (2007)
Dávám 3 hvězdy za tému a exkluzívní závěr filmu. Jináč průběh filmu šílenej, neskutočně nezmyselní rozhodnutí postáv, atd. Tohle fakt ne... jak jsem se na to díval doma, tak jsem si dělal své věci popri.
Sedm statečných (2016)
klasika 7 statečných. Škoda, že tam nedošlo k využití potenciálu na 100%, hlavně mi tam chyběla kvalitní hudba, která by pozdvihla film na úplně jinou úroveň, dodala tu správnou šťavu. Taká pohodová pokoukaná, kdy se člověk poobědě podívá s kafem.....70%
Kletba (2020)
Děj rozpačitý (třeba když se vrátí z prohlídky a vrátí si 30cm klin zpět do chodidla). Nechávám 3* jenom kvůli některým hezkým scénám, např. když si uvědomí, že si právě pochutnal na ruce svého syna, jakmile poskládá kostičky ruky...). Ale jinak je to brak, takže finál 50%. Fakt, víc nemohu dát....