Recenze (43)
Až vyjde měsíc (2012)
Nevím jestli 3 nebo 4 hvězdičky, zatím se přikláním spíš k nizšímu hodnocení, ale to se prostě stává. Po příštím shlédnutí to třeba zvednu. A třeba taky ne.
Prometheus (2012)
Proč? Proč Ridley, proč. Proč si během posledních 20 minut Promethea pošlapal všechno co se ti povedlo stvořit ve Vetřelci? Už od začátaku to vypadalo tak slibně, mělo to atmosféru, mělo to styl, mělo to všechno co kdysi Vetřelec. Mělo to hodně otázek a já si pořád říkal: "Teď to přijde, teď se to vysvětlí nebo se něco poodhalí." A ono prd. Proklínám tě za to, že si mi naprosto zničil všechny mé iluze o vetřelcích. Toto má být vysvětlení? To si děláš srandu! Za ten konec by tě měl někdo ukřižovat. Mělo to takový potenciál a ty si to naprosto zahodil.
Muži v černém 3 (2012)
2 hvězdičky a to jen za Warhola...
Funny Games USA (2007)
Tak asi 5 hvězd, i když je to vlastně fuk. Nezáleží na tom a nemá to pointu, a nebo vám prostě jen utekla. Jo a když se na fikci díváte, tak je reálná nebo ne?
Krásné sny (1981)
Za Michaela Winslowa musím přidat jednu hvězdičku, protože jeho Hendrix neměl chybu....jinak při špeku idelální oddechovka, stejně jako jakýkoli jiný film od těchto dvou zhulenců.
Travička zelená (2008)
Čím jsem zhulenější, tím je to lepší a vtipnější a navíc mám pocit že přesně chápu o čem se ti 2 zhulenci baví. Na oko nesmyslné rozhovory mezi Francem a Rogenem najednou nejsou tak nesmyslené a přesně chápu co chtějí říct :)
Iron Sky (2012)
Nudný a naprosto zbytečný film, ale když se budete moc snažit a dávat pozor, všimnete si pár vtipnějších momentů, občas menší vykrádačky a dokonce i náznaku satiry. To ovšem nic nemění na tom že to je uplně zbytečný film a jedna dlouhá nuda...
Bitevní loď (2012)
Nuda, nuda, voda, voda, AC/DC, voda, výbuchy in Bay style, voda, výbuchy, zase AC/DC, voda, americký patos a konec. Součet velká nuda a ty 2 hvězdy jsou za AC/DC.
Ďábel v těle (2012)
Usnul jsem u toho...
Muži v naději (2011)
Za ty prsa Évy Vici Kerekes