Poslední recenze (454)
Duna: Část druhá (2024)
Filmařsky a vizuálně je to megadílo. Přesto je to o jiné Duně, než znám já.
Porco Rosso (1992)
Toto už není úplně pro děti. Přeci jen fašistická tajná policie nezní moc pohádkově. Přesto krásné.
Bullet Train (2022)
Příjemný akčňák, který mi evokoval Ritchieho tvorbu. Nejsou to ČD vlak jede stále na čas.
Poslední deníček (1)
1.den
Tak po mnoha, mnoha letech jsem se odhodlal z nudy v práci, teda spíš obrovské nechuti něco dělat, založit si tady účet. Vlastně me k tomu ještě dokopali nekompetetní informace u Gunheda. :-)
A přidávám ochutnávku pro starý páky, fetišní EBM od FLA s klipem z Gunheda. (Kdo tomu nerozumí, ať to neřeší..)