Recenze (73)
Takoví normální mimozemšťané (1996) (seriál)
3* po prvej sérii a ďalej už asi nepôjdem.... príšlo mi to dosť jednotvárne a opakujúce sa...
Westernstory (2011)
Silná konina...
Bruno (2009)
pre mna este vacsie sklamanie ako Borat... kde su tie casy AliG...
Vražedná čísla (2005) (seriál)
3,5*
Benga v záloze (2010)
Tak toto ma královsky pobavilo....
Hvězdná pěchota 3: Skrytý nepřítel (2008)
po velkom Prúsere v podobe dvojky dobrá akčná trojka.... 3,5*
Gangsteři (2007)
nezáživné, bez deja, ani po polovicu filmu som netusil o čom to chce byť...
Monstrum (2008)
monštrum super, atmosféra super, efekty super, akurát sa mi chce presne ako pri BlairWitch grcať z tej kamery....
Ester to rozčísne (2008)
nudil som sa...
Tajemná cesta za pokladem (2006)
po pol hodine ma to stale nebavilo....slabota...