Recenze (73)
Moje žena a jiné katastrofy (2007)
Slabota...
Čest (2006)
Nuda
Smrtící exploze (2009)
Ekologické béčko...
Přímý kontakt (2009)
Slušné béčko...
Ztracené město (2008) (TV film)
Nápad slušný, spracovanie mizerné.
Inferno (1999)
Prijemná komédia....
Gabriel - Anděl pomsty (2007)
trochu viac akcie a bolo by to vyborne.... 3,5 *
Ben X (2007)
Zaujimavy film, skvely koniec
Absurdistán (2008)
Taká konina až som sa dobre bavil....
Burani v Hollywoodu (2008)
Vydrzal som 8 minut!!!