Recenze (20)
Projekt X (2012)
Musím říci,že to dopadlo ještě hůře než jsem si myslela.Říkala jsem si, že z toho budou 3*.. Das ist Problem.. jsou z toho 2* :D. Takovou kravinu jsem ještě neviděla,bylo to nudné, takže jsem u toho i hrála hru a bylo to o ničem -.- zbytečně vyhozených 90min. Jenom banda nadržených studentů, kteří si myslí, že jsou pány stvořiteli.
Podvodníci (2000) (pořad)
Dobrá show,ale nevím toto by jsi lidé měli vyřešit mezi sebou a pokud má člověk alespoň zčásti v sobě nějakou morálku, tak by to měl říct a ne toto přepadení ještě s kamerami za zadkem.
Talhotblond: (2009)
Dobře udělané.Nečekala jsem,že to může zajít až tak daleko a překvapilo mě odhalení Jessi. Tento dokument,podle mého názoru,by se měl pouštět na školách jako odstrašující příklad pro dnešní mládež.
Do nitra Planety opic (1970)
Toto navazování na předešlý velmi kvalitní a originální film bych určitě nedělala. Tento díl byl pro mě nudný a už celkem otřepaný.
Prokletí domu Winchesterů (2009)
Parodie.Zacatek hruza,herci také.Jediné co bylo k něčemu byl konec.
Ocelová pěst (2011)
Geniální...,,chci taky robota",asi si řikali všichni,kteří odcházeli z kina.Úchvatný film,který nenapodobuje ani v nejmenším ostatní filmy a vtáhne vás do děje a ani nevíte jak.Ani mu není co vytknout.Řeknu vám napětím jsem málem začala okusovat sedačku přede mnou.
Hanna (2011)
Film s trochou zabíjení u kterého jsem někdy trochu zavírala oči,aby se mi ten hrůzný obrázek nezaryl do paměti,a který tam má tolik napětí,že by z toho jeden prask.Jednou se zdá,že je vše vyřešeno,ale přijde něco a dojde vám,že úkol byl asi splněn špatně.než jsem vstoupila do kina,koukala jsem na trailery a řeknu vám byla jsem z kina velmi zklamaná,trailery byly více zajímavé a velmi lákavé,ale dalo se to čekat,nějak ty lidi do kina nalákat musí :D .
Útěk z vězení (2005) (seriál)
Nejlepší a můj nejoblíbenější seriál ze světa kriminalistiky,"zakázané" lásky a vězeňské prostředí,které občas nahání hrůzu.Uznávám 4.série už není taková,ale i přesto finální konec stojí za to :).
Paranormal Activity 3 (2011)
Škoda že na csfd není složka "filmové zklamání".Od tohoto filmu jsem čekala víc aktivity a ne scény,které se dají čekat s tím že byly naprosto stupidní,např.poslední scéna,která mě fakt dostala až jsem se musela smát,ale ono těch směšných záběrů tam bylo více.
Divadlo hrůzy (1976)
Nejodpornější horor který mám doma.Nemá nic..humor,strach prostě nic jenom kopa nechutností.Obdivuju lidi,kteří na to koukají až do konce a neni jim u toho špatně.