Recenze (102)
Vybíjená (2004)
Hodina a pul totalne trapne "komedie". Fakt zase jednou budu koukat na to co se libi vsem:-)
Hořčice mi stoupá do nosu (1974)
Nechapu jak neco tak trapáckého může mít 80%. Podle me fakt strasnej shit.
Metro (2004)
Film jsem sice nedokoukal,ale vim, ze jsem videl o dost horsi, tak bohuzel musim dat 1h.
Madisonské mosty (1995)
Ze zacatku jsem se fakt strasne nudil, ze jsem to chtel vypnout, ale myslim, ze stoji za to se dodivat do konce, ma to bezva zaver:-)
Gran Torino (2008)
Jednim slovem - VYNIKAJICI! Smal jsem se temer od zacatku do konce a pribeh mel konecne napad, bylo to nevsedni a neotrele, protoze takovych filmu moc neni, navic filmy s Eastwoodem jsou skvele temer vsechny, ale tohle bych rekl, ze je nedocenena perla. Pro me jeden z nejlepsich filmu vubec.
Sedm (1995)
Kdyby mi to nepsislo jako 1000 jinych kriminalek jako pres kopirak, mozna bych tomu dal vic, ale to me na tom prave nebavilo. Jeste ze Freeman to zachranil, protoze tohoto herce fakt zboznuji, jinak bych nehodnotil ani tim prumerem.
Hra (1997)
jedna hvezdicka pouze za zaver, ktery nebyl zase tak silene nudny a ubohy jako cely zbytek filmu. Nudilo me to od zacatku az do konce vyjma toho konce:-) ten docela usel
Divoký anděl (1998) (seriál)
Divoky andel je super jen kvuli Natalii, protoze to je pekna zenska a dlouho jsem ji strasne hltal. Dej nic moc, ale na tom nezalezi zase tak kdyz je to telenovela
Rosalinda (1981) (seriál)
Jednu hvezdu davam pouze za to, ze hlavni protagonistka Thalia se mi dost libi:-) jinak je to sracka:-)
Kvaska (2007)
Docela zajimavy film, pokud to takhle opravdu chodi na konkurzu na muzikal potazmo na zkouskach, tak z tohoto hlediska zajimave, jinak dej a vtip to malinko pro me postradalo.