Recenze (102)
Svatý boj (2001)
Moc me to nenadchlo, prestoze nektere fakta ve filmu byly zajimave...
Želary (2003)
Podle doporuceni ruznych lidi a recenzi jsem si sliboval od filmu daleko vice, ale nakonec me to dost zklamalo, bylo to nudne a nemelo to vubec zadny spad...fakt zklamani meho roku 2013 zatim...
Noční incident (2011)
Bohuzel jsem u toho usnul samou nudou, takze nemuzu posoudit lepe:-)
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Musim rict, ze jsem byl mile prekvapen. Cekal jsem trochu horsi verzi Pana Prstenu a nakonec me to vazne vzalo. Hudba, prostredi, v kterem se natacelo, pribeh i herecke vykony, proste famozni podivana. Film, ktery ma takovy naboj jsem strasne dlouhou dobu nevidel, urcite to jiz v roce 2013 nic nepredci, alespon podle meho nazoru. Urcite davam 100% a hodnotim jako nejlepswi pocin za posledni dva roky..
Znásilnění: Utrpení žen v Kongu (2007)
Je to zbytecne dlouhy a porad se tam dokola rika to same...ze zacatku zajimave, ale kdyz po dvacaty slysim jako desku porad dokola to stejny, chce se mi spat...
Fontána (2006)
Nechapu jak to nekomu muze prijit dobry, nepovedene fantasy prolinajici se s docela fadnim realnym dejem...fakt trapas
Sociální síť (2010)
Bohuzel me to moc nenadchlo, ale je to zajimave shlednout...
Vzpomínky na lásku (2004)
Krasne zpracovany film, ukazuje realny zivot, jak to na svete opravdu chodi a ne jen klise, kterymi americke filmy primo prekypuji...Me osobne se to dotklo vice, protoze se mi podobna vec stala v rodine, takze o to vic je to pro me srdcovejsi zalezitost...
Můj brácha má prima bráchu (1975)
Souhlasim s Rorie...prima brácha je tak akorát na ranu..
Kostka 2 - Hyperkrychle (2002)
Velky pruser, dokoukal jsem to jen proto, ze to zajimalo pritelkyni, jinak to vazne byla nuda od zacatku do konce...