Recenze (6)
Pot a krev (2013)
Skvělý film, při kterém jsem se ani chvíli nenudil.
Prci, prci, prcičky: Školní sraz (2012)
Po vydařených prvních třech dílech, následovala série průměrných a podprůměrných videofilmů s jinými herci. Naštěstí tuto sérii utnuli a natočili skvělou komedii s původními herci.
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
tento film nejde popsat jiným výrazem než: NÁŘEZ !!!
Tintinova dobrodružství (2011)
Po dlouhé době jsem se rozhodl zkouknout nějaký animovaný film. A nelitoval jsem toho. Skvěle jsem se bavil.
Královna prokletých (2002)
Tento film bych hodnotil ze dvou stránek. První stránka je film samotný. Myslím si, že se to dalo udělat mnohem lépe. Děj je úplně primitivní, skoro žádná zápletka. Slabý průměr. Druhá stránka je hudba. Ta je úplně úžasná, písničky se mi natolik zalíbily, že jsem si musel sehnat soundtrack. Ovšem hudba film nezachránila.
Mlha (2007)
Zprvu jsem si myslel, že je to jeden z těch hororů, kde se jen vraždí, teče hodně krve atd. Ale mile mě překvapil. Nešlo tolik o boj lidí proti nějakým obludám, ale o vztazích mezi lidmi uvnitř obchoďáku a o tom, co všechno je schopen člověk udělat, když je v tíživé situaci. A ten konec mě úplně dostal.