Recenze (94)
Přežít! (2005) (seriál)
Osobne pre mňa veľmi dobrý dokumentárny seriálik....
Prometheus (2012)
Videl som originál 3D v kine a zážitok to bol celkom fajn...Čo sa týka efektov, tak na vysokej úrovni, čo sa týka príbehu a celkového ponatia filmu o niečo slabšie...Nebudem to rozpisovať, proste oplatí sa to vidieť...Pre mňa 85%
Živí mrtví (2010) (seriál)
Najlepší seriálik :)
Livide (2011)
Film na ktorý som sa tešil asi ako na žiadny iný a preto o to väčšie sklamanie, teda aspoň pre mňa...Za prvé, herečka na ktorú som sa tešil najviac Béatrice Dalle, tak tá tam odohrala asi tak 30 sekúnd. Za druhé neznášam od srdca filmy v ktorých je polovica stopáže tma. Za tretie už nebudem písať, lebo nechcem tento film až tak odsudzovať, keďže nebol až taký zlý, no pre mňa osobne opakujem sklamanie!
Triangle (2009)
Nie moc známy film, ale o to lepší...Jeden z najlepších hororov roku 09
Jednorozený (1990)
Fakt nerozumiem hodnoteniam väčším ako jedna hviezda...Za čo? Za čiernobiely rozmazaný obraz skoro bez zvuku a o inom ani nehovorím...Zo zavretým jedným okom(druhé mám vypichnuté) dávam jednu hviezdu...slabota
Kovbojové a vetřelci (2011)
Ja ako fanúšik kóbojov,indiánov a tak isto sci-fi žánru som si prišiel na svoje :) A mimochodom silný súhlas s Verbalom !
Vyměřený čas (2011)
Nápad príbehu bol fajn...no pre mňa osobne dosť málo akcie a privela romantiky...Dalšie mínus pre mňa, že nedali viac priestoru Olivií a práve naopak špatnej Amande...Cillian Murphy opäť výtečný a zase mi dokázal, že momentálne patrí medzi top hercov, teda aspoň u mňa...
Poklad na Stříbrném jezeře (1962)
Akatahú pokaimu - za 5!
Žena v černém (2012)
Solídna a príjemná duchárčina...Viac k tomu nemám čo dodať a áno dobre zahral aj Potter...