Recenze (94)
Mother's Day (2010)
Matka sa páčila, tá bola fakt hustá ...Ale ináč pre mňa osobne za 3 viac nie...
Hei tai yang 731 (1988)
Dávam odpad i keď to na odpad nebolo. S jednoduchého dôvodu a to : čoho všetkého boli šikmooký primitívi počas vojnových konfliktov schopný skúšať na ľudoch ! Fuck of šikmé oči !
Srbský film (2010)
Nebolo to až také strašne brutálne, zvrhlé a neviem ešte aké, čo to ľudia píšu s hodnotením odpad.Takýmto ľudom v tom prípade doporučujem pozerať nejakú romantiku po večeroch:) Film konečne s nejakou novou neopozeranou zápletkou, čo sa my počítalo + prefektný koniec, na ktorý som čakal ako dopadne po tom všetkom čo sa tam udialo, no taký koniec som fakt nečakal a pekne ma prekvapil...
Poslední Mohykán (1992)
Pre mňa osobne jednoznačne jeden z najlepší filmov, ktoré som videl...Mám slabosť pre indiánske filmy a v tomto filme som si našiel všetko čo som chcel, akciu, skvelý príbeh, dobrý herci, jeden z najlepších soundtrackov, proste všetko na 100%. Film ktorý je právom v mojej TOP 10 a preto nemôžem dať nič iné ako 5+.
Jennifer's Body - Bacha, kouše! (2009)
Tak toto bol dobrý shit...Pozrieť raz a radšej zabudnúť...Jeden bod dávam za Megan, viac komentu si myslím netreba...
Husk (2011)
Kukuricové horory moc nemusím, ale pri Huskovi som spravil výnimku a kukol si ho...Dá sa povedať, že som bol celkom milo prekvapený a nebolo to až také zlé...Bol tam tam celkom slušný nápad čo sa týka deju a chovania sa strašiakov, ale tie hlavné postavy bol teda prúser...Koniec koncov som sa ale vôbec nenudil pri pozeraní a to sa počíta...Priemer za 3.
Centurion (2010)
Jeden z najlepších historických filmov čo som videl...
Thor (2011)
Americká comiksová umelina robená čisto na zárobok, nič iné som v tom nevidel...S prižmúrenými očami dávam 3...
Largo Winch (2008)
Dobrý francúzsky thriller, podľa mňa mal všetko čo potreboval...V pohode zápletka, dobrý herci, proste sa my to páčilo...dávam 4