Oblíbené seriály (10)
Oz (1997)
Najlepší seriál z väzenského prostredia 10/10
Vikingové (2013)
Perníkový táta (2008)
Výborné, výborné, výborné nemám čo viac povedať, iba toľko, dúfam že ešte niečo podobné tomuto seriálu uvidím....*****
The Last of Us (2023)
Mandalorian (2019)
Gangy z Birminghamu (2013)
Živí mrtví (2010)
Po zhliadnutí prvej časti sa mi vynára otázka kde som ja bol keď som o tomto seriáli nepočul a dostal som sa k nemu až tak neskoro. Takže po pozretí dvoch sérií prvú sériu hodnotím *****. Druhá séria nebola až taká vydarená ako tá prvá, ale zaručene som sa nenudil takze ****. Takže s plným očakávaním sa teším na tretiu.
Teorie velkého třesku (2007)
Městečko South Park (1997)
Fakt brutálne sprostý seriál a ja ho žeriem.....
Banshee (2013)
#KurtBunker