Komentáře uživatelů k filmu (812)

  • KevSpa
    *****

    1. série - 80 %, 2. série - 90 %, 3. série - 100 %, 4. série - 100 % - Dokonale napsaný a zahraný přerod postavy. Jedno z nejlepších season finale všech dob. --- Pátá řada je zatím neskutečná jízda a nemůžu se dočkat léta, až bude dílo dokonáno. --- A je to. Konec jednoho z nejlepších seriálů, kterému se dostalo skvělého zakončení, jaké mu může chudák Dexter jen tiše závidět. A tomu srovnání se prostě nelze vyhnout už kvůli určité "podobnosti" závěrečné scény, v níž vynikne ten propastný rozdíl mezi kvalitou zakončení Breaking Bad a Dextera. Walter White si takhle parádní konec rozhodně zasloužil. 5. série - 100 %(28.6.2012)

  • kOCOUR
    *****

    All hail Heisenberg. Původně jsem byl na 5*, ale 4. série už prostě netáhne. Zdlouhavé, natahované dialogy, nula děje, nepravděpodobné zvraty vycucané z prstu (zakopnutí o koberec = lol/wtf). Plus přepálené finále, totálně shazující celou dosavadní "serióznost" do pekel (Two-Face huh?). Do té doby ale vážně nejlepší seriál, co je teď k mání. Berte všemi deseti. EDIT: 5. sezóna je po 2. sezóně Aliasu to nejlepší, co se na seriálovém poli urodilo. Zpátky na 5* s klidným svědomím. Will miss you Heisenberg.(26.11.2012)

  • Tetsuo
    *****

    Nejlepší seriál na pokračování, jaký jsem kdy viděl. Fascinující komplexní proměna hlavní postavy.(13.1.2011)

  • Isherwood
    *****

    Jak vidím ‚Perníkový táta‘, mám chuť extrahovat ricin z fazolí, ale to je asi tak jediná výtka. Od The Wire první seriál, který mě upřímně fascinuje tím, jak dbá na propracovanost děje, vymakané postavy a hlavně absolutní nepředvídatelnost. Tipování děje jsem vzdal v polovině druhé sezony, protože to nemá smysl. A to, jak Walter White, který ze dne na den pozná cenu a krátkost lidského života, pendluje na obou stranách zákona, přičemž (ne)vědomky stahuje lidi kolem sebe, je snad ještě lepší než v Dexterovi. Především proto, že momenty, kdy si uvědomujeme, že se opravdu stává zlým, tvůrci zprostředkovávají skrze úplné banality. Třeba obyčejné manželské rozhovory: „I’m not in the danger. I’m the danger!“(28.4.2012)

  • Matty
    *****

    Televizní seriál napsaný a natočený se stejnou svědomitostí, s jakou Walt vaří Blue Sky. Následující výběr ze SPOILERoidních poznámek, které jsem si zapisoval během všech pěti sérií nechce být komplexní analýzou, ale rozborem několika dílčích oblastí seriálu alespoň částečně rozkrýt, v čem tkví jedinečnost Gilliganova počinu. ___ Vývoj vyprávění se po celý čas zdá být určován Heisenbergovým principem nejistoty. Přes předpokládaný směr vývoje (z oběti vnějších okolností v manipulující monstrum) nelze dopředu odhadnout, kdy se co podělá a kdo prodělá jakou charakterovou proměnu. Breaking Bad nevychází vstříc diváckým očekáváním tím, že odmítá zažitá vyprávěcí schémata. Znejišťuje nás svým úsilím o větší pravděpodobnost probíhajícího dění, vytvářením dojmu, že může dojít téměř k čemukoli. Od vytváření vlastních hypotéz však neodhadnutelný vývoj neodrazuje. Seriál nás „předsunutými“ scénami v prologu naopak sám pobízí k aktivnímu zasazování viděného do celku vyprávění. Napětí není čerpáno jenom z divácké nejistoty, k čemu dojde, ale naopak také z vědomí toho, co která postava ví, nebo neví. Tvůrci pracují s několika ohnisky vyprávění, staví proti sobě protichůdné zájmy postav, které musí často čelit rizikům přicházejícím z různých sfér (užší a širší rodina, instituce, podsvětí). Proměna vnímání postav je vázána na to, co o nich víme, nakolik si jich vážíme a kolik mravních deliktů jim jsme ochotni odpustit. Fascinující je sledovat nesamoúčelné „špinění“ hrdinů. V posledních sériích byste těžko hledali postavu bez viny. Zvyšující se sázky postavy nutí přemýšlet více dopředu, čím se z nich stávají lepší hráči. Sebe-stylizace a přetvářka nejdou k duhu zejména Jessemu, který možná představuje nejslabšího hráče, ale také figurou, na kterou je v poslední epizodě vázán nejsilnější katarzní efekt. ___ Skutečným soupeřem většiny postav je jejich vlastní potenciál, který buď nedokáží naplnit (vinou svou i systému, který je opakovaně zrazuje), nebo jej naplní za neadekvátní cenu. Hrdiny vyprávění sjednocuje také jejich nejednoznačnost. Každý může vystoupit ze své role, ať již přijaté dobrovolně nebo pod tlakem okolí. Neboť nic není fixní a libovolné rozhodnutí libovolné postavy jsme nuceni posuzovat v kontextu jejího předchozího jednání, lze pochybovat také o Waltově přiznání v poslední epizodě, že rodina byla pouhou zástěrkou pro jeho zločineckou dráhu (na kterou se tudíž vydal ze sobeckých pohnutek, ne kvůli zajištění ženy a syna). Skutečně nebylo zpočátku jeho motivací něco jiného než moc a peníze? V přehodnocování názoru na postavy nám pomáhá využívání paralel (Hank náhradním otcem Walta Juniora, Walt náhradním otcem Jesseho), které nás vede ke vnímání podobných situací v odlišných kontextech a poukazuje na některá klíčová témata seriálu. ___ Kariérou drogového bosse si Walt ventiluje svou agresi nastřádanou z mnoha zdrojů. Neobstál jako živitel rodiny, očekávání nenaplnil ani jako otcovská autorita (syn získává rady, jak být mužem, od Hanka). Svým druhým životem si navíc kompenzuje selhání vlastního těla. Vydělává si mimo systém také proto, že z něj byl vinou své nemoci vyloučen. Neboť jako člověk s rakovinou značí smrt („jiné“), je společností odmítán. Vaření perníku mu umožňuje zvítězit nad náhradními otcovskými a manželskými figurami a zužitkovat svůj výjimečný intelekt alespoň mimo oficiální struktury. Dlouho ho neopouští víra v tradiční, resp. povinný rodinný model. Teprve ve finále, ničím nespoutáván, všemocný a všehoschopný, může dát plný průchod svému potenciálu, bezezbytku se proměnit v člověka, kterým mu možná od začátku bylo předurčeno se stát.____ Mimořádné tematické rozpětí seriálů dělá z Breaking Bad vděčný materiál pro sociologické studie o úzkostech soudobé Ameriky (drogy, peníze, smrtelná nemoc, neúčinný systém sociálního zabezpečení). Kdo chce prorazit, nemůže ctít zákon a věčně okolo sebe ze stovek drobných lží budovat fasádu slušného občana. Seriál mnohokrát relativizuje oddělení „velkých“ lží s širokým dosahem od malých rodinných lží. Podstatou obojího je pokrytectví. Namísto toho, aby se učili větší otevřenosti, jsou hrdinové čím dál obratnější v konstruování náhradních světů a vymýšlení smyšlených příběhů (Walt jako gambler). Jak ale všichni postupně zjistí, skutečné drama se ale odehrává za těmito papundeklovými kulisami. Je fascinující sledovat, jak scenáristé postavy provádějí víceúrovňovou sítí lží, jak nakládají s jejich různou informovaností o existenci určitých světů a jeho domnělých obyvatel (rodina, podsvětí, práce jsou nejprve výrazněji odlišené také výtvarně, ale postupně všechny „ztemní“ do stejné barevné palety). ___ Nesmírně vděčný je Breaking Bad také z hlediska stylu, který se proměňuje nejenom v rámci epizod, ale i jednotlivých scén (rekontextualizací a/nebo odhalením nové informace jsme navedeni k tomu, abychom scénu vnímali z jiné perspektivy). S grafickou návazností záběrů, rozehráváním akce ve více plánech nebo vytvářením významů pozicí a pohybem kamery si tvůrci vyhráli mnohem více než lecjaký hollywoodský nádeník, disponující stonásobně větším rozpočtem. Scorsesem nadopované střihové koláže bych si dokázal pouštět do zblbnutí, emblematický prostor Nového Mexika už léta nebyl využit k tak strhujícímu oprášení klasických westernových motivů (přepadení vlaku) a poslední epizoda může úrovní režie směle konkurovat některému z lepších Hitchcockových thrillerů. Je toho hodně, co by se dalo ještě napsat, ale tón by zůstal stejně oslavný. V Breaking Bad totiž obsahuje tolik pozitivního, že považuji za malicherné zmiňovat těch pár drobných nedostatků. Nestává se často, aby vám nějaký seriál umožnil být prakticky nekritický. Díky za to! 100% Zajímavé komentáře: DaViD´82, Radek99, Toj, pleonasmus(10.11.2013)

  • Renton
    *****

    Creator: Vince Gilligan .. I'm the bad guY. _ Jako oBvykle, když jsem musel trávit nemoc doma, jsem se vRhnul na jeden seriál, který jsem z různých důvodů nezachytil od začátku, ale průběžně na něj slýchal zdařilé reFerence či doporučení přátel, až jsem se do něj v dané příležitosti Pustil. V minulosti jsem takhle během dvou týdnů dal dvě sezóny LOST nebo jindy necelých 5 sezón HIMYM - nyní padla volba na Breaking Bad, kdy jsem do pouhých 11 dnů vecpal součaSné téměř čtyři sezóny. ___ A výborných 44 epizod! Nebudu nijak rozebírat rOzdíly mezi sériemi, protože mi jejich kvalita přijde stále konziStentní, výběr i vývoj postav zajímavý a přijatelný, jejich obsah veskrze důležitý, zábavný i napínavý. Ano, JEsse Pinkman je sice několikrát na okamžitou kulku do Hlavy i od nejbližšího, začátek 4 série byl až nepříjemně pozvolný, ovšem to jsou jen drobky, které (a to spíše ve větším) potkávají každý seriál. Zde jsou po takové době šKody na kvalitě stále miNimální. Yo.(2.10.2011)

  • Cervenak
    *****

    Najlepší seriál, aký som kedy videl. Románová štruktúra, perfektne premyslený príbeh od prvej až po poslednú epizódu. K tomu fantastickí herci, všetci bez výnimky, a ukážky prvotriednej réžie.(6.10.2013)

  • woody
    *****

    1. série - 80 % ... 2. série - 90 % ... 3. série - 100 % ... 4. série - 100 % ... 5. série - 90 % ... Zkrátka nejlepší vysílaný seriál současnosti a jeden z nejlepších seriálů všech dob, plně využívající prostor, který dlouhotrvající série nabízí k propracování a hlavně děsuplnému vývoji hlavní postavy ... All Hail Heisenberg!(3.7.2012)

  • Adrian
    *****

    1. seria - 90%, 2. seria - 90%, 3. seria - 90%, 4. seria - 100%, 5.seria, part I. - 100%, 5. seria, part II. - 100%.(8.12.2012)

  • Radek99
    *****

    Fascinující vzepření se osudu hlavního hrdiny! Americká krása rozvolněná do délky televizního seriálu. Breaking Bad je jedním z nejlepších seriálů současnosti a jako takový nabízí mnohé - příznačně postmoderní televizní tvar kombinující synkretismus vlivů (mexická lidová kapela na začátku jednoho z dílů opěvující mýtus hlavního hrdiny, televizní reklama na kuřecí speciality na začátku dalšího, nákup nových aut formou videoklipu atd.) i rozličných žánrů, v nichž k sobě tvůrci spojují jak divácky atraktivní dějovou linku točící se kolem výroby a distribuce drog, tak i vedlejší dějové motivy týkající se reálného zobrazení života a problémů současné Ameriky, tedy tak různorodé žánry, jak jimi jen mohou drogový thriller, sociální drama a rodinné drama být. Přitom je daná žánrová symbióza velice funkční a nepůsobí ani na chvilku nepatřičným dojmem. Navíc terapeutická scéna s polštářkem z první série je jednou z nejdepresivnějších situací, jakou jsem kdy v televizi viděl inscenovanou, stejně tak je nejpůsobivějším absolutní přerod kladného hrdiny do záporného. A jako u jednoho z mála seriálů jsem během sledování naprosto vůbec netušil, kam se zprvu tak průhledný příběh vyvine...po závěrečném dílu 4. řady jsem opět úplně paf... Mimochodem, ženy zobrazované v tomto seriálu jsou skutečně z jiné planety. Škoda jen toho nešťastně zvoleného českého distribučního názvu. PS: Díl s04e10 je tedy opravdu velký nářez...a také vědomí, že Waltův modrý pervitin se dá koupit i u nás v České republice (s05e08), máme tam za velkou louží celkem žalostnou pověst... Série 1: 100% Série 2: 100% Série 3: 90% Série 4: 100% Série 5: 90%(11.7.2011)

  • DaViD´82
    *****

    (s)Plnění amerického snu skrze periodickou tabulku prvků a Heisenbergův princip neurčitosti ve světě, který není černobílý, ale to neznamená, že by v něm nebyla bílá i černá. Když si krize středního věku zle dosedne na překvalifikovaného dobráckého učitele chemie, pro něhož je rodina vším (manželka je účetní z donucení i neúspěšnou spisovatelkou s několika málo publikovanými povídkami, syn má mozkovou obrnu a prochází si nepěknou pubertou a navíc je na cestě další neplánované dítě); je to nesporně silný námět sám o sobě. Když si k tomu svou přisadí i osud v podobě pokročilého stádia rakoviny; je to silné dvojnásob. Je jasné, že se tu bude hrát na kombinaci satiry i dramatu s přesně dávkovanou příměsí nekorektního černého humoru. A co teprve, rozhodne-li se tento do kouta zahnaný podpantoflák ve jménu zaopatření rodiny „shodit bačkory a vyhlásit osudu vendettu“; tedy vzít ho pro jednou (a naposled) v životě do vlastních rukou... Vydává se tedy na šikmou dráhu zločinu jako „vařič drog“ spolu se svým bývalým žákem, toho času flákačem a budižkničemu, Jessem; což má za následek nekompromisní syrovou cynickou kriminálku, kde budete samým napětím dýchat v rytmu, který určují tvůrci a nikoli v tom, které by si žádalo vaše tělo. Ač to možná vypadá jako mišmaš žánrů i témat, tak pravdou je pravý opak. Dlouho (pokud vůbec kdy) tu nebylo nic tak skvěle napsaného (minimálně pětice ústředních postav nemá na neliterárním poli příliš konkurenci) i zprostředkovaného a zároveň po celou dobu nezbaveného zneklidňujícího mrazivého nádechu „jo, to se klidně může stát“. Právě to může být pro někoho problém, přeci jen čím více se sympaťák Walt, kterému byste dali na ulici pětikačku, „stává“ Heisenbergerem, který nahání nefalšovaný strach, tím je jasnější, že ani jemu není možné bezmezně fandit, protože pro strom přestává vidět les, čímž ubližuje nejen okolí, ale i nejbližším. A tak je to tu se vším. Není to v žádném případě seriál pro každého, ale kdo se na jeho vlnu naladí, ten má více než slušnou šanci, že objeví horkého kandidáta na ta vůbec nejpřednější místa své seriálové topky.(27.1.2012)

  • Superpero
    *****

    Myslím, že po čtyřech sériích už můžu hodnotit. A bude tu hodně spoilerů. Breaking Bad má totiž svůj vlastní, hrozně zajímavý styl. Opravdu se mi líbí, že je to totálně na pokračování, nejsou tu žádné časové mezery v ději mezi epizodami, ani mezi sériemi. Vše vždycky pěkně navazuje. Má to výborný duo hlavních postav chemickej MacGyver Walt a permanetně sjetej, nebo psychicky zničenej Jesse. Děj se navíc taky stále vyvíjí a hlavně to Walterovo a Jesseho stoupání ve zločinecké hierarchii je podáno pěkně pomalu, ale jistě, takže se s tím člověk sžije a přijde mu to tak nějak uvěřitelné. Některé epizody a scény jsou fakt dokonalé (plazící se Mexičani na začátku třetí série, hystericky se gebící Walt, když zjistí že nemá prachy na "zmizení" ke konci série čtvrtý , nebo třeba Stay out of my territory). Je to fakt napínavé, bohužel se najdou i hodně slabší díly. Třeba všechno, kde je Hankova manželka mě sere a nudí. A jsou tam i zbytečnosti (pád letadla) a vycucávky z prstu (ňáký ty konvalinky, kdy to tomu klukovi jako podstrčil?) Je to ale hodně kvalitní seriál. A nejlepší postava je bezkonkurenčně Saul Goodman. P.S: po páté sérii musím uznat, že takhle pěkně uzavřený seriál se objeví málokdy. To si zaslouží absolutorium.(27.11.2011)

  • Tom Riddle
    ****

    Ať už je kvalita sebelepší, pokud o nějakém seriálu ze všech stran slyšíte Komiksákovské "Best show/episode/finale ever," může to znechutit, nebo dokonce úplně odradit od sledování. Jestli je v současné době vyjma Game Of Thrones jeden seriál, který se může "pyšnit" podobným hypem, je to právě Breaking Bad. Walt, uťáplý tatík od rodiny s podhodnoceným místem učitele chemie na střední škole se dovídá, že má rakovinu plic, a pod vlivem onoho zjištění a po setkání s bývalým studentem, problémovým Jessem Pinkmanem, se rozhodne rodinu finančně zabezpečit vařením drog. Od začátku do konce jsem viděl paralelu s několika dalšími seriály, minimálně s The Big C, Weeds a Dexterem. Zatímco The Big C se věnovala realitě vyrovnávání se s nemocí a efektu, jaký má na vývoj charakteru, Weeds se věnovala tomu, jak jedna lež a překročení společenských pravidel a norem se nabalují na další jako lavina, až nabydou komicky absurdních rozměrů, a Dexter se věnoval skloubení dvojího života titulního antihrdiny mezi jeho rodinou a jeho koníčkem, Breaking Bad se rovným dílem věnuje všemu. Proto možná může působit překombinovaně, díky inteligentnímu scénáři, který se věnuje především proměně charakterů (relativně nízkého počtu) hlavních postav je ale opak pravdou. Vůbec nejvýraznější změnou prochází samozřejmě středobod seriálu Walt, který se jak patrno z názvu z dobráka postupem času stává zlem. Walter White je dokonale nesympatický, ovšem většinu času bohužel ne kvůli jeho vývoji (který je napsaný kvalitně, byť zdaleka ne tak, jak je mnohdy zmiňováno, už jen proto, že proběhne poměrně rychle a zkratkovitě, a finálního Heisenberga vidíme už cca koncem druhé sezóny a jeho charakter se dál nijak výrazně nemění). Během sledování mě nejednou napadalo, že Breaking Annoying by byl trefnější název, upřímně si nevybavím, kdy naposledy jsem viděl seriál s tak nesnesitelně otravnou a hloupě se chovající ústřední postavou. K tomu taky směřuje moje největší výtka. Walt MÁ působit jako inteligentní člověk, dokonce génius a zločinný manipulátor, přitom ale od zhruba poloviny druhé až do poloviny páté série dělá jedno extrémně hloupé a úplně zbytečné rozhodnutí za druhým (např. MINISPOILER hádka s policistou/zatčení v díle 3x02 KONEC SPOILERU). Přesto jeho představitel Bryan Cranston svým vynikajícím herectvím dokáže v klíčových momentech z diváka vyždímat potřebné sympatie. Vliv Waltovy proměny na vývoj ostatních postav je potom zřejmě vůbec nejlepším prvkem BB, kdy se z amorálního podvodníčka Jesseho (výborný Aaron Paul) nebo nevědoucí manželky Skyler (úžasná Anna Gunn) s postupem času stávají nejzajímavější ze současných seriálových postav. V mém osobním žebříčku Breaking Bad určitě nedostál svojí pověsti nejlepšího seriálu ever, až do poslední sezóny jsem dokonce neustále balancoval na hranici tří a čtyř hvězd, s uspokojivým zakončením se ale dostavilo i uvědomění o nepopiratelně kvalitním seriálu. 75%(8.11.2013)

  • KarelR
    *****

    Rozhodně dramatický nadstandard, k páté hvězdě to ale vytáhnou až nekompromisní finální epizody.(9.3.2014)

  • canakja
    *****

    Asi každý muž čas od času zabilancuje a nad sklenkou růžového vzpomíná na svoje úspěchy a neúspěchy, na vše, čeho v životě dosáhl, a čeho ještě dosáhnout chce. To znamená, přečíst všechny díly spajdrmena, přijít o panictví s umělou vagínou, vlítnout na diskárnu a vykreslit nádherné světelné oblouky svým novým mečem ze star wars, a nakonec založit, vybudovat a ovládnout impérium. Ani walter white není výjimkou. Je mu 50, na diskárně už svítil všemi 15ti verzemi lejzrmečů a tak se začíná trochu nudit. Doma má skutečnou, nefalšovanou vagínu a polodementního syna, švagrová krade v obchodech a její starej je podsaditou napodobeninou betmena, má tedy všechny důvody svůj život přehodnotit a začít od začátku. Abych to zkrátil, koupí německou filiálku na výrobu perníku a pustí se do jeho distibuce předškolákům.. felina: Tuhle laťku bude těžký překonat, ten scénář je (byl) prostě boží a seriál s přibývajícími díly graduje exponenciálně(17.9.2012)

  • Flipper
    *****

    "Albaquerque just might have a new kingpin" Tyrania naťahovania diváka pri každom diely seriálu vo mne v posledných rokoch vyvolala dokonalý ignore týchto novodobých telenoviel. O čo však som bol viac prekvapený, keď som objavil tento netradičný a pritom tak reálny seriál. Každým dielom sa človek môže zasmiať nad iróniou života, zamyslieť sa nad kvalitou a pomynuteľnosťou života a ešte k tomu dostať aj lekciu z chémie. Walter a Jesse (hlavné dve postavy seriálu) sú čisto odlišný, vedú iný život a preto si aj divák môže vybrať, ktorý z týchto dvoch osudov bude sledovať a podporovať. Od čisto reálnych nudných rodinných večerí, až po šialenstvo na púšti je tento seriál spracovaný úplne dopohody a hluchých miest je iba pár (skôr sú to zbytočne dĺhe zábery, ale to nie je až také odpudivé). Samozrejme všetko sa tu točí okolo výroby drog, no tie tu niesu prezentované ako super a cool, ale ukazujú tiež druhú stranu rieky, od stroskotaného života Jesseho, až k šialeným charakterom drogových dealerov. Tiež vás každý diel silou mocou nenúti, aby ste pozerali rýchlo ďalší, skôr sa celý dej nesie pomaly ako rakovina hlavného predstaviteľa, čo v tomto pohodovom seriály určite nie je na škodu. Celkom som zvedavý na druhu sériu. 2. séria: mením 4 hviezdy na plný počet, lebo akkosi to stále ma šťavu, dej sa zamotáva a fakt neviem ako sa s toho náš hrdina dostane...(21.5.2009)

  • H34D
    *****

    Slibná premisa a její úžasné rozvinutí v intenzivní a "realisticky" působící drogový příběh Walta - člověka, skrz obrazovku dýchajícího, jehož charakterový vývoj by mohl být příkladem učebnicového filmového vyprávění. Od nesmělého učitele až po charismatického bosse podsvětí ("Say my name!")... Nemohu přestat žasnout nad tím, jak věrohodně a osobitě Waltovy "patálie" působí a jak se díky nim jeho charakter mění, aniž by cokoliv vypadalo jako vycucané z prstu a aniž by seriál sklouzával k zbytečné megalomanii - i když obrazovkou protékají miliony dolarů, zaměření seriálu nepřekračuje "skromný" rodinný kruh a prožívání jednotlivců. Moje zvláštní pochvala a uctivá poklona pak náleží páté sérii za Sopranovské vykreslení mafiánského prostředí. PS: Předposlední epizoda je umělecké dílo! 9/10(15.12.2011)

  • Djoker
    *****

    Tamtamy nelhaly. První série je pouze rozjezdem. Tvůrci si vyšlapali cestičku, okoukli terén a zkusili, co diváci vydrží. Až v té druhé šlápli na plyn. Ve třetí sérii tempo občas poleví, ale o nějakém snížení laťky nemůže být řeč. V polovině nám totiž tvůrci připomenou s kým máme tu čest a v posledních dvou dílech nás zarazí do sedačky tak hluboko, že rovnou můžeme koupit novou. Čtvrtá série znovu zvedá laťku o kousek výš. Ještě než vydýcháte pozdní vyústění té předchozí, tak zjistíte, že řeka plná sraček teče dál a fetka Jesse se spolu s Waltem ženou do dalšího průseru. Druhá polovina série se nese až v apokaliptickém duchu a nejedno slabší srdce to neunese. Démonický Gus, mlčenlivý Mike, hláškující Saul, ale i osudem zkoušený Hank jsou zárukou, že ani minuta vám nepříjde zbytečná. Nekorunovaný král seriálové sezóny 2011, jehož absence ve zdejší Top 20 je jen dalším z řady trapných excesů této databáze. (Po dvou letech přeci jen došlo na moje slova.) 1. série: 90%, 2. série: 95%, 3. série: 95%, 4. série: 100%, 5. série: 100%.(24.9.2011)

  • Dudek
    *

    Breaking Bad je klasickým přírustkem na poli současného amerického seriálu. Koncept silná hlavní postava a potenciálem nabušený děj je zde splněn do puntíku. Walter White je osobou, jejíž život se od toho vašeho nejspíše v mnohem odlišuje, na druhou stranu se dost možná shodujete s jeho sociopsychologickým profilem. Nezbedný syn, znuděná manželka a stereotypní život. V podstatě dokonalý 'hrdina' s vysokým manévrovacím prostorem, který se ještě zvětší, pokud připočtete možnosti příběhu a další vývoj hlavní postavy.(22.12.2008)

  • choze
    *****

    SCARFACE meets FIGHT CLUB pro padesátníky, mj. s luxusními prology jednotlivých dílů. Parádně napsané (i zahrané) postavy i děj, efektně natočené. Seriálová špička.(30.6.2012)

<< předchozí 1 2 3 4 11 21 31 41