Poslední recenze (515)
Boccaccio '70 (1962)
První-Monicelli: celkem fádní, ale milé koukatelné provedení, tajný vstup do manželství a s tím spojené trable v kapitalistické "lásce, svobodě a demokracii"=(**), druhá-Fellini: rozjezd skvělý, stejně jako Peppino De Filippo, černobílá groteskní vsuvka je naprosto přepychová, zbytečně protahované poté, co sexbomba sleze s reklamy do reálu=(****), třetí-Visconti: 100%-ní konverzačka, zpočátku velmi únavná a které divák porozumí až na samém konci celé povídky, "děj" začíná být zajímavější s nástupem "ošklivého kačátka" na jeviště, kdy začne předvádět své módní kreace a svoji nahotu (jen od pasu nahoru samozřejmě)=(**), čtvrtá-de Sica: zábavná a barvitá, Lorenová má určitě sex-appeal i herecké schopnosti tak velké, že se nemusí kroutit a stylizovat do poloh, jako by šlo o modeling, bohužel i zde je toho kroucení přespříliš=(***). Přes tři hodiny a dala jsem to naráz bez pauzy, takže špatné to určitě není, naopak.
Ulička v ráji (1936)
Dojemné a zároveń utahané, bez jiskry. Děj poněkud jednotvárný. Nepřesvědčivá režie. A opět nelidský kapitalismus viděn přes růžové brýle = osud sirotka a starého chudáka se změní rázem jak v pohádce, jakou v kapitalistickém reálu asi sotva najdeme. ...Nevím, zda jsem správně postřehla, že pes se jmenuje Sylva a fenka se jmenuje Punt´a - pokud mě oklamal zrak, tak mě někdo opravte.
Její lékař (1933)
Pokud se nenecháte odradit totálně únavnými prvními ca.25-ti minutami, dočkáte se celkem zábavné komedie, jejímž tahounem, vedle několika dalších hereckých es, je především Hugo Haas. Baarová byla ve svých začátcích, tj. včetně zde, snesitelnější a zajímavější než později na vrcholu své kariéry. Techtle-mechtle mezi Haasem a Baarovou mimo kameru jsou z jejich zdejších výstupů zcela zjevné - jestli se pletu, tak at´ se propadnu do Západního Německa!
Poslední deníček (6)
.
.