Recenze (222)
Zaklínač - Série 1 (2019) (série)
Všude černo....proč?
Alita: Bojový Anděl (2019)
Hyper Future Vision GUNNM a jeho stvořitel se musí chytat za hlavu,z této bizarní a uražející "adaptace" ...Takhle zprznit kultovku,která byla klenotem mezi svým žánrem.
Replicate (2019)
Teenkovská,chaotická a nelogická adaptace na "Invasion of the Body Snatchers" .
Dimenze 404 - Matchmaker (2017) (epizoda)
Tak trochu Black Mirror adaptace,jen zdaleka ne tak dobré .
Origin (2018) (seriál)
Nebýt těch zbytečných a únavných flashbacků,které mi v podstatě nic nedali a napínavý děj akorát rozsekávali,hodnotim určitě lépe.
Nová generace (2018)
Za mě největší animované překvapení tohoto roku.
Channel Zero - Ashes On My Pillow (2018) (epizoda)
Tak tohle byl poctivý,syrový a správně bizarní návrat k Channel Zero.
Ant-Man a Wasp (2018)
Zbytečné,nudné,nezajímavé,neoriginální. Po celkovém schrnutí vlastně průměr mezi dnešním mainstream Marvelem.
Predátor: Evoluce (2018)
Kdybych to hodnotil jako samostatný film,který nemá s "Predátorem" absolutně nic společného,tak to jsou i ty 4*. Super atraktivní a vtipné obsazení,parádní Gore,akční spád. Co pro mě film postrádal byl tak nějak celkově strach právě z těch Predátorů,už to bylo celé takové moc polidštěné,až komediální.
Coco (2017)
Ničim vyjímečný animák,dle klasické osnovy,jen trochu z jiného soudku. Což na spoustu lidí nejspíš zapůsobilo. Postrádal jsem tady humor,když už se film snažil tvářit dramaticky,tak to zase nebylo dramatické natolik,abych si z toho odnesel něco více,než znuděné grimasy očekávající něco hloubějšího. Jednoduše,aspon pro mě,se snažil film adaptovat svěžest a naivní vtipnost již dřívějších počinů a zároven do nového díla vnést hloubku,syrovost a dramatičnost asijkých titulů. Nakonec z toho bylo takové ždímající všelicos,co neurazí,ale ani nenadchne..