Poslední recenze (8)
Avengers: Infinity War (2018)
Spojení postav celkově docela funguje, každý dostal svůj prostor, tak akorát, Thanos je navíc konečně záporák se vším všudy. V rámci komiksových filmů a Avengerů vůbec dle mě dost dobrý snímek..Akce, efekty, vtip... jo bavilo mě to.. měla jsem strach, že už je, bude toho Marvelovského chrlení filmů moc..že nebude co nabídnout.. ale je to ještě stále OK..Jen to nepřehnat, aby z toho nezbyla jen prasklá bublina trapných hlášek, nuceného vtipu, nijakých efektů a vypšklých postav..
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Film byl pro mě obrovským zklamáním. Ano, je to precizní filmová práce, ano herecké výkony jsou vážně dobré, ale bohužel pro mě nebyl vůbec problém u filmu usnout, a to se mi spát nechtělo. Celý film se táhne a to hlavně díky zbytečnému duchovnímu blouznění a navracení se do minulosti, které zde bohužel vůbec nefunguje a je na škodu hlavní linii filmu. Taktéž se mnohé precizní filmové záběry zcela míjí účinku a nejsou tak dech beroucí jak asi měly být. A navíc se do filmu dle mého vůbec nehodilo zařazení toho, že se při blízkého záběru mlží přímo "sklo" kamery a nebo je nahozeno sněhem a krví. Tento film je skvělá ukázka toho, jak nalákat diváky na úžasný trailer a reklamu, kdy mimo jiné... ano "Jupí" Leonardo má konečně Oscara. Což je mi upřímně úplně fuk.
Strážci Galaxie (2014)
Zařazení má film do Akční, Dobrodružný, Sci-Fi, Komedie... a přesně tyto čtyři kategorie dokonale splňuje... I když je to v základě vlastně děsná blbina.. funguje to a navíc velice dobře..