Poslední recenze (113)
Čapkovy povídky (1947)
Jo, tak za mě úplná paráda. Fakt jsem si užil každou povídku. Nejvíc mě ovšem zasáhla ta s Paľem Bielikem a Františkem Kováříkem - jak píší nahoře Balada o Juraji Čupovi. To byl fakt masakr. Silná melancholie, tradice a duše uzavřené vsi od okolního světa. Čišil z ní až takový magický realismus. Rozhodně doporučuji zkouknout minimálně kvůli tomuto kousku.
Probudím se včera (2012)
Párkrát jsem se celkem zasmál, ale některé ty fórky mi připadaly zbytečně vytlačené ze situace. Scénáristovi se asi prostě líbily a mermomocí potřeboval najít nějaké místo, kde by aspoň nepůsobily jak růžové hvězdy na zeleném autě. Tak jako rozhodně mu to šlo lépe než Troškovi v Kameňáku. A Mádl byl prostě Mádl, jeho počiny nevyhledávám, ale doufám, že někdy narazím na něco, z čeho bude čišit jeho role a ne on. Ale zajímavé bylo, že Blažek ve své roli musel připomínat Mádla. Ač tedy Filipa moc nemusím, v tu chvíli byl pro mě mnohem zajímavější, díky tomu, jak se Jiřího vcítil.
Spies of Warsaw (2013) (seriál)
Podíval jsem se na to kvůli Tennantovi, protože ho neskrývaně obdivuji. A tak to nemohlo dopadnout jinak, než že se mi to líbilo. Jinak oceňuji nápaditou hudbu, provázání akce, humoru, vášně a tragičnosti a roztomilý pokus vytvořit Československo, to se fakt povedlo.
Poslední deníček (2)
An Amish Murder (Sworn to Silence)
Protože jsem měl celkem čas, tak jsem udělal titulky na jeden bezva TV film o Amishích.
Na ČSFD zde.