Komentáře uživatelů k filmu (1 003)

  • Tosim
    **

    PP by normální být neměl a tady naprosto strašným způsobem překročil všechny myslitelné meze, zkazil mi dojem z celkem vtipného filmu. Navnadilo mě žánrové téma (odbyto) a jméno režiséra (velice svěží překvapení s názvem Peklo s princeznou.) A jinak? Pár naivních dějových kliček, na jeden vtip připadly tři trapné (Krejčíř) a doba sklonku roku 1989 byla spíš do počtu. 30%.(24.4.2012)

  • gouryella
    ***

    Hodně nadprůměrná a hlavně milá česká komedie za posledních pár let....(16.10.2012)

  • Malarkey
    ***

    Slyšel jsem na tenhle film v okolí dost chvály. Říkal jsem si, že by nemusel bejt špatnej, a že bych možná ty hrozně vokatý product placementy mohl hodit za hlavu. Dobrý bylo, že product placement byl prakticky jenom v současnosti. Jakmile příběh vlítnul do roku 1989 o product placement neštěknul ani pes. Z toho ale pramení i celkové hodnocení. Já bych za nápad určitě dal hvězdičku. Se zpracováním už je to ale horší. Přítomnost byla natočená jak Ordinace v růžové zahradě včetně samotných herců. Scény z roku 1989 pak vypadají, jak kdyby je točil úplně jiný režisér. Jiná atmosféra, jiní herci, jiná kvalita. Ten rozdíl kvality je až hrůzný. Za rok 1989 si to ale vyslouží minimálně tři hvězdičky, protože některé scénky neměly chybu. Proto si myslím, že nápad nebyl špatný, škoda jenom toho špatnýho zpracování. No a závěr, ten byl na tom úplně nejhůř. Učitel češtiny Petr si změnil život, ale v poslední scéně vlastně vůbec nevěděl, jak ho prožil, hlavně, když je to tak, jak to chtěl v roce 1989. Bomba. Takže on si v roce 1989 změnil život a pak do roku 2011 fungoval jako robot bez myšlení. To bylo fakt debilní. A nebylo to jediný, co mě na filmu štvalo. Třeba koukám rád i na evropské filmy a opravdu málokdy vidím v evropských filmech Product placement. Tady učitel češtiny Petr nasedne do auta a pije Big Shock s logem brutálně viditelným snad přes celý filmový plátno. Pak si sedne do hospody, která má viditelně hlavní logo Labutě a pije Lobkowicze, kterej má logo snad všude. I na záchodě. Nakonec si dá Orbitku a odjede v super sporťáku z Wolfsburgu. No, fakt paráda. Nebejt těch skvělejch fórků, které filmy zachránily, tak je to na odpad.(10.9.2013)

  • Enšpígl
    ****

    Musím se přiznat že jsem dobře bavil, dílem za to může zápletka a dialogy a dílem vzpomínky na mé balení holek na škole. To ani nebylo balení, to byli spíš fiaska telete obecnýho. Musím říct, že v Mádlu jsem občas docela poznával. Mimochodem Jirka mě svým hereckým výkonem opět velmi příjemně překvapil. Filip Blažek je sympťák kterýmu jeho role skvěle padla a vůbec celej hereckej ansábl hlavně epizodky naší střední a starší herecké generace působily mile a pozitivně.(20.9.2014)

  • Radek99
    ***

    Zajímavý pokus o macourkovskou crazy komedii se sci-fi prvkem, v české kinematografii kdysi tak plodný a oceňovaný subžánr, pokus, který ovšem zůstal hrubě nevytěžen a který jasně ukázal, že napodobit nebo se jen přiblížit macourkovské imaginaci je pro současné scenáristy věc vskutku neproveditelná. Další, neméně důležitý, kámen úrazu tohoto filmu je pak fakt, že Miloš Macourek měl na režisérské stoličce svého Oldřicha Lipského, potažmo Václava Vorlíčka, kdežto scénáristé Lumír Holčák s Jiřím Mádlem mají Miloslava Šmídmajera, jehož práci bych tedy přídomkem ,,invenční" neoznačil ani nějakým nevysvětlitelným omylem... Opravdu zamrzí, že tak slibný projekt zůstal takhle nedotažený, oproti perfekcionalistům typu Oldřicha Lipského tu současní tvůrci nabízejí promyšleně snad jen product placement - stačí srovnat jen s konkurenčním seriálem Vyprávěj, který, ač myšlenkově neuvěřitelně plochý, po stránce výpravy a kostýmů navodil iluzi předrevoluční doby asi tisíckrát dokonaleji. Tady se návrat o čtvrtstoletí realizoval víceméně jen pár songy Michala Davida. Takže ve výsledky takový v poslední době typicky nemastný neslaný český mainstreamový film. Ale ten původní nápad, ten byl milionový...(15.10.2012)

  • Fr
    ***

    ,,…ALE CO UMÍME, JE CESTOVÁNÍ PO ČASOVÉ OSE VLASTNÍHO ŽIVOTA. VAŠE SOUČASNÉ VĚDOMÍ POŠLEME PROTI PROUDU ČASU....“ /// …a tak se z učitele stal pokusnej králík…. Kokotina? Vyserte se na sci-fi, vo něj tady přece vůbec nejde (a přiznávám, že mě to nesere). Jsem rád, že KONEČNĚ nesleduju film narvanej dementníma vztahama (jasně, taky tady de vo ženský, ale tak nějak ,,po chlapsku“) a návrat do roku 1989 (- jasan, brzo bude revoluce, výstřel z Aurory, dobytí Zimního paláce…) by mohl bejt třeba i ftipnej (jestli to nedokurvěj, že?). Nakonec musím konstatovat, že mě tahle výprava za uspíšením ztráty panictví (vole, láska …nic jsi nepochopil…) celkem překvapila. Něco se povedlo, něco míň (sme v Čechách, no…), ftipy myšlený obrazně (trošku jako od Trošky), ale co, humor je pro ty mladší, příběh zas zabíhá do nostalgickejch časů mýho (teda nás starších) mládí a tvrdí, že některý věci jdou změnit. A některý zas né (kurva, to je moudro…). Příznivci Darka oceňej králíka a někteří se třeba taky budou chtít probudit včera. Jak říkám – píčovina, ale já radši budu čumět na krásu naší mladý herecký generace, než na 4 slunce. 3a½! bez nějakejch výčitek! /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Čumím jen na filmy pro nespokojený 40cátníky (kurva, kde má ten Dr. Prubner tu laboratoř?). 2.) Přemejšlím, jestli bych v osmdesátým devátým sbalil holku na ,,Chínský lyže“. 3.) Neustále vzpomínám na projížďky v dešti, válení se po louce, pozorování hvězd a pak jsme jen tak leželi a …. /// PŘÍBĚH *** HUMOR ** AKCE ne NAPĚTÍ ne(11.10.2012)

  • Jossie
    ***

    Celkem milé překvapení, jako romantický film to bylo fajn, jako komedie už to bylo slabší, málokterý vtípek vyzněl opravdu vtipně. Škoda velmi trapné scény se vsazením tiketu a já navíc nemusím Mádla (taky ta podoba s dospělým byla úchvatná), i když mu samozřejmě nemůžu upřít, že umí hrát a časový paradox mi přišel nelogický. Možná to zní jako samá kritika, ale fakt to nebyl vůbec špatný film.(6.10.2013)

  • Flipper
    *

    Tak poporiadku: 26 ročný Mádl sa hrá na 18 ročného a vkuse vyzerá ako by bol nahúlený, alebo čerstvo vyoraný krt. Príde do minulosti, kde keby trochu porozmýšľal mohol mať a) všetky baby na tom gymku, b) svetovú vládu, no dilino len chce pekný romantický vzťah, v ktorom je tak strašne neohrabaný, až by potreboval jednu natiahnuť. Netuším na kieho čerta tam bola ďalšia hodina, keďže prvých 60 min by stačilo až až, no na druhej strane dúfam, že všetci čo sa napchávali tými orbitkami dostanú komerčnú sorbitolovú hnačku.(15.1.2013)

  • dobytek
    *

    Tohle měl bejt rok 1989? To si nikdo z celýho filmovýho štábu nepamatoval, jaký se tenkrát nosily hadry nebo účesy? To si nikdo nevzpomněl na nejrůznější věci, co tenkrát byly IN? To se nikdo z tvůrců nemoh aspoň podívat na nějakej českej film nebo seriál z koce 80. let? Buď všichni ztratili paměť, nebo ten film prostě odflákli. Přitom takovej návrat do roku 1989 z dnešního pohledu sliboval docela slušnou zábavu. Jenže tady se reálie z roku 1989 smrsknuly v podstatě jenom na pár písniček od Michala Davida a nějaký kecy o politice. Žádný depešáci, punkáči, metaláci, walkmany, mullety, trvalý, ramenní vycpávky, plísňový džíny, atd... Prostě nic. Místo toho sledujete, jak se Mádl prochází před zateplenym panelákem s pestrobarevnou fasádou a plastovejma oknama. A třeba u scény z diskotéky jsem měl podle hadrů zase pocit, že návštěvníci se tam teleportovali asi tak z roku 1960. Výlet do roku 1989 se prostě ani trochu nepoved. A pasáže ze současnosti jsou akorát trapná reklama na žvejkačky, energetickej nápoj, hnusný pivo a pár dalších věcí. Hvězdu dávám snad akorát za tu "licoknigu". A kdyby Mádl u toho táboráku místo originálu od Shitnaski zazpíval předělávku První anální od Morčat na útěku, možná bych přidal druhou.(2.1.2013)

  • Djoker
    ***

    Pasáže v současnosti s Blažkem jsou tragické, plné scenáristické křeče a hlavně product placementu, v jehož umisťování do děje jsme definitivně ten nejjalovější národ. Pasáže s Mádlem jsou o hodně lepší, člověk se u nich sice neumlátí smíchy, ale jeho chemie s Josefíkovou funguje a hlavně z něho vyrostla parádní držka, která vás prostě baví. Nechci rozebírat, jak moc se tvůrcům podařilo přenést rok 1989 na plátno, protože jsem se v něm teprve narodil, ale nemůžu říct, že by mě něco zvlášť iritovalo. Jako ignorant sociálních sítí navíc musím uznat, že mě jeho komunistická verze pobavila a Josefíková je k nakousnutí.(14.8.2013)

  • Dudek
    *

    Mezi jeden z největších nešvarů současné české komedie je snaha o vtipnost v každém záběru. Děj tak působí necelistvě díky přílišnému rozštěpení na jednotlivé vtípky provázané velmi primitivním rámcovým příběhem. Ukončení většiny jednotlivých dialogů více či méně vtipnými gagy rovněž napomáhá vzniku většího odstupu od diváka a tím pádem i vyvolává pocit umělosti celého díla. A to je problém i tohoto Šmídmajerova snímku. Což je docela škoda, protože tenhle námět spolu s nostalgii po osmdesátých létech mohl být příjemným překvapením.(5.11.2013)

  • Pethushka
    ****

    Od českých filmů toho v poslední době moc neočekávám. Proto mě potěší, když narazím na komedii, která se alespoň trochu vyhýbá trapným pokusům o vtip, u kterých se za tvůrce až stydím. Tady je úroveň humoru jakž takž zachována. Chyby z roku 1989 si řešit netroufám, protože jsem v tý době ještě ani nebyla na světě.:) Mádl byl jako vždy dobrý. Dostala jsem rozhodně víc než jsem čekala. 3,5*(26.10.2012)

  • choze
    odpad!

    Typická kotíkovina (nevtipná a s herci, kteří jsou svým přehráváním na pěst), leč bez Kotíka.(25.10.2012)

  • ORIN
    ***

    Je zvláštní sledovat film, jehož převážná část se natáčela ve vašem rodném městě, dokonce ve škole, kam jste čtyři roky docházeli, některé záběry sotva pár desítek metrů od vašeho bydliště. Měl bych být alespoň trochu pyšný, řeknete si. Pak vidíte film, silně průměrný, možná až podprůměrný, kdy se dostaví pouze pocit podivné nostalgie. Z vlakového nádraží udělají kulturní středisko, učebny, ve kterých se mnoho let téměř nic nezměnilo a to téměř nic je v každém druhém (možná třetím, neměřil jsem) záběru, přičemž být nemá (plastová okna ve filmu z 80. let - wtf?). Díky bohu za Jiřího Mádla, nejlepšího českého herce mladé generace...(26.12.2012)

  • Jara.Cimrman.jr
    ****

    Až jednou bude cestování v čase cenově dostupnou zábavou, tak mne to nedonutí běžet si do banky pro úvěr, protože jsem při hloubkové analýze svého života nenašel zlomový bod, od jehož změny by byl můj život ještě fantastičtější, než je dnes. Ta má pozitivita je samozřejmě tak trochu umělá, ale to nic nemění na tom, že Petr ten bod našel a přestože jeho včerejší probuzení je jenom taková hravá kravinka, tak ode mne má čtyři hvězdy za to, že jsem se dvě hodiny přiblble usmíval, aniž bych to měl v plánu. A musím se přiznat, že mne potěšil závěr, protože když chlapovi dojde fantazie a najde v sobě zoufalou sílu svěřit se s neřešitelným vztahovým problémem ženě, tak ona ho skutečně bez vyvinutí nějaké zvláštní snahy brilantně vyřeší.(10.1.2013)

  • viperblade
    **

    Probudím se včera je dokonalý příklad toho, proč se o českém filmu jako takovém říká, že je v krizi. Chybí tomu čerstvost, dravost a hlavně odvaha. Odvaha nemít tam produkt placement v každé druhé scéně (nedělám si iluze a naprosto perfektně chápu, že se na film někde peníze najít musí, ale to mi nikdo nevymluví, že se to musí být opravdu v každém druhém záběru a ještě takhle neskutečně rušící) odvaha pohnout s tou kamerou občas i jinam a zkusit nějaké jiné věci, trošičku, alespoň malinko experimentovat, aby si mohl všímavější divák říct, že to byl fajn záběr. Ne mít statickou a nudnou domácí kameru. Odvaha říct scenáristovi, že jeho scénář jako celek je fajn, ale musí dopilovat ten závěr, který prostě zabil vše, co se dalo. A to nemluvím o tom, že nám není prakticky nic vysvětleno, co se cestování času týče, ono to prostě tak nějak už existuje… Zkrátka a dobře, fakt jsem od tohoto filmu moc (spíše nic) nečekal, ale tohle bylo špatné. Jedna hvězda za těch pár dobrých vtipů, z nichž většina se točí okolo Radovana Krejčíře a druhá za roztomilou a talentovanou Evu Josefíkovou, které bych přál mnohem lepší role, kde by se mohla více projevit. 40 %.(20.1.2014)

  • Rogue
    **

    Nejlepsi reklama na orbit, zadne celky a bizarni strih (cestovani v case - wtf). Na cechy pomerne vtipne.(13.3.2012)

  • bestlama
    *****

    Uděláme si malý pitevní rozbor, kterým odebereme hlavní základní funkční orgány filmu a budeme se přiblblé smát tomu, jak filmu ke konci dochází dech a pomalu umírá ve fádnosti a nudnosti. Jak to u takových chcípáckých českých filmů bývá. No jo, český "vzduch" táhnoucí od Ostravy nám filmy usmrcuje ještě dřív než vůbec vzniknou. Potom se divíme tomu, že nám humorem div plíce nerozervou hrudní koš a neodkráčí do Maďarska za "lepším" vzduchem. Potom tady existují inteligentní filmy, které si koupí respirační zařízení dřív než stačíte říct Mádlo, kevlarové vesty proti blbcům a tak se nedočkáme žádného okuchání a ošizení o správný český humor. Morbidní a vláčný.(22.10.2012)

  • castor
    ***

    Překvapivě dobré. Dokonce moc dobré!! Žánr české komedie už pár let solidně nefunguje, takže moc nechápu ta odsoudivší slova všude kolem. Já se (což se u tuzemské komediální kinematografie moc často nestává) trapně necítil a dostal oddechovou a navrch vtipnou jednohubku, kterou tu a tam všichni potřebujeme. Profesor češtiny a dějepisu na gymnáziu Petr si uvědomí, kde pramení jeho série nevydařených partnerských vztahů. Za vším může fakt, že z hlavy nikdy pořádně nedostal (ani pod sukní nebyl úspěšný) bývalou spolužačku Elišku, s kterou léta páně 1989 navštěvoval gymnázium. O pěkných pár kilo těžší, o několik vrásek a pytlů pod očima „hezčí“ se to rozhodne změnit. Stačí moderní technologie v opuštěné továrně (co už?) a Petr se znovu ocitá ve svém osmnáctiletém já. A tady teprve začíná slušná zábava, pramenící ze slastí i strastí studentského života. Zvlášť když mladík zná budoucí (revoluční) změny. A nejen z toho tvůrci poměrně umně těží. Osobně jsem nečekal nějakou radikalizaci společnosti bojující proti neudržitelnosti tehdejších poměrů, pustil jsem si oddychovou látku (smysl experimentu musíme pochopitelně nechat za hodně bytelnými dveřmi) a tu jsem také dostal. Je toho opravdu hodně, co nefunguje, promíchává nepromísitelné a zůstane na půli cesty, ale také (i když si vybírá poměrně jednoduše zesměšnitelné situace) se dokáže trefit do diváckého vkusu. Na vlezlý product placement si už divák musel zvyknout, karikaturní postavičky z našich filmů zřejmě nikdy nevymizí a Šmídmajerův problém s tempem pro tentokrát omluvím. Mádl je fajn, taneční vsuvka potěší, Krejčíř v lavici překvapivě taky!! Pro mě hodně silné tři hvězdy..(27.4.2013)

  • Cherish
    ****

    Překvapivě dobré. Asi jako spousta jiných lidí toho v poslední době od českých filmů moc neočekávám, všichni dobře víme, jak to je v posledních letech s (ne)kvalitou. O to víc mě potěší, když se nějaký snímek povede. Probudím se včera má určitě spoustu chyb. Mraky nelogičností, některé herecké výkony byly úsměvné, atd. Ale já se přesto výborně bavila a zasmála se. Příjemné překvapení.(4.12.2012)

<< předchozí 1 2 3 4 14 26 39 51