Recenze (31)
Z temnoty duše... světlo (2017)
Nemůžeme věřit něčemu, co jsme nezažili.. a co Bůh? Tato otázka se stává čím dál více populárnější. Nenutim, chápu..:)
Devadesátky (2018)
Pro mne až přílišné vynucování a hraní na divákovi emoce.. Možná jsem tento film viděla v nevhodnou chvíli. Jestli se na něj za nějaký čas podívám znova, bude mé hodnocení nejspíš jiné.. Nyní však s tímto snímkem nesouzním.
Belgica (2016)
Natáčení muselo být nadmíru hektické, ale vyšel z něj film, který si určitá skupina lidí zamiluje. Krásně šel vidět kontrast mezi rozličnými povahami obou bratrů. Nejvíce mě však zaujala práce kamery a světel, plus nezapomenutelný soundtrack.
Girl Power (2016)
Zajímavý snímek odhalující svět writerek zásluhou jedné odvážné a silné ženy - Sany a jejího kamaráda Ondřeje. Lidé, které graffity vždy něčím přitahovalo tento dokument jistě ocení bez ohledu na jeho formu.
Beat Street (1984)
Pominu-li příběhovou linii, je tenhle snímek bezkonkurenční. Je tam všechno a je to Opravdové! Žádná přetvářka.. mchnk to napsal přesně: " Tenhle film by měl vidět každý, kdo si chce začít s touto kulturou, kde je potřeba brát Hip Hop jako jednotný slovo pro rap, djing, breakdance a graffiti." Love, Peace and Dance:-))
Projekt X (2012)
Film pro všechny, kteří se rádi baví. A to neomezeně a se vším všudy.. akorát ty návraty do reality nejsou vždycky ok.
Bílá nemoc (1937)
Vynikající herecké výkony..
Síla country (2010)
Na to, že jsem si tento film pustila jen tak, a taky protože nic zajímavějšího nedávali, mě docela zaujal. Váhala jsem mezi 3 a 4 (jako u mnoha dalších filmů), nakonec teda 3+.
Dobrodružství s nahým klukem (1964)
Neskutečná sranda od začátku až do konce.. nejvíc mě dostali lidé na střeše čekající v řadě:-)
Moje levá noha (1989)
V celku je tento film velmi poklidný a nevtíravý. Působí na mě přirozeně až skromně. Jediná věc, která se naprosto vyjímá a posouvá mé hodnocení o něco výše je právě výkon D. Day-Lewise.