Recenze (60)
Tenkrát v Mexiku (2003)
velký opravdu velký propad od Desperada
Quantum of Solace (2008)
Nemužu se chlubit že sem viděl všechny bondovky ale... Jsem strašně rád že tyhle "spy filmy" se začly ubírat pomalu ale jistě blíže k realitě. beru jako velký plus to že se 007 už nespoléhá na laserový mobil ani na multifunkční hodinky s lanem, je to syrovější a jde tu víc o improvizaci, logiku... Film má uchvátit a ani na chvíli nenechat diváka v klidu (jak ostatně ASI všechny bondovky) dokonalým příkladem je honička v autech a přestřelka hned na začátku.... A kromě toho Craig se na bonda rozhodně hodí (IMHO) ;-)
Gran Torino (2008)
Clint pro mě vždycky zustane "Ten bouchač z westernu" a jak stárne už to není ono a vubec se mi na něj nekouká lehce. Přesto asi ještě není starej na převýchovu mladýho bambusáka =D už je to holt pomalejší ....ale občas se ještě objeví jeho drsný přesvědčovací metody a to rozhodně potěší.
Mnichov (2005)
Mám moc rád tuhle dobu a vubec celou studenou válku..... první polovina velice živá, akční a pěkná škoda jen že v druhé polovině to celý začíná upadat... pak už je to jen zbytečně rozvleklé
Bournův mýtus (2004)
viz muj koment k "Bourneovo ultimátum"
Agent bez minulosti (2002)
viz muj koment k "Bourneovo ultimátum"
Bourneovo ultimátum (2007)
Asi je to tim že mám známého z tohoto prostředí.... To co tu nejvíc oceňuju je SYROVOST a dost velká snaha o REALISTIČNOST. Agent se nespolíhá na laserové hodinky a kapensí atomovky ale na svoji inteligenci, schopnost improvizace, logiku ... skrátka celá tahle trilogie nemá k realitě až tak daleko jak se muže zdát. Rychlé, chytré, dobré koukatelné ....doporučuju
Sedm (1995)
Osobně si myslim že jedna z největších bolestí je takhle brutálně přijít o někoho blízkýho např: ženu a jestě k tomu těhotnou.....proto se k tomu filmu nerad vracim. Snímek je to bezpochyby dobrej ale podle mě rozhodně nepatří do 1. desítky
Lupiči paní domácí (2004)
Jak sem tu někde četl .... Tom Hanks - ůplně jinak a skvěle... přidá li se k tomu Coenovský humor myslim že o zábavu je postaráno
Sin City - město hříchu (2005)
Vizuálně ferfektně zvládnuté, ale já jsem totálně ujetej na Franka Millera, takže mé hodnocení této "Komikosvé krve" asi nepřekvapí