Oblíbené seriály (5)
Columbo (1971)
Svatby v Benátkách (2014)
Musím ubrat hvězdu, vyvíjí se to neskutečně dementně
Ošklivka Katka (2008)
Vzhledem k seriálovým katastrofám jako je Základka, musí tohle dostat alespoň jednu *
Přístav (2015)
Začíná mi trochu vadit, že se tam dospělí lidé chovají jako děti. Zejména díly 9 a 10 jsou tedy ukázkové. Johanka, co půjde na vysokou - lol, se z nešťastné lásky se pomstí infikovanou (!) vosou v posteli, Zounarovi neplavou spermie, protože je neplavec. Čtvrtníček a jeho děvče mají zřejmě vycházku z blázince - to ani nejde komentovat. Prostě zábavička pro vohnouty ve stylu - když víčko od lahváče tiše zasyčí... nikdy sem si nemyslel, že pochválím Klepla, ale tady exceluje :-)