Recenze (306)
Záhada Blair Witch (1999)
Základný kameň všetkých found footage.Keď som to videl prvý krát v roku 2001 tak to na mňa spravilo naozaj dobrý dojem, tak isto to na mňa pôsobí aj dnes bez ohľadu na fakt že o FF človek v dnešnej dobe zakopne na každom rohu.
Tváře v davu (2011)
Slabé,predvídateľné a zdĺhavé ..Film mi pripomínal nejakú TV kriminálku,nuda.
8213: Dům hrůz (2010)
Totálny prepadák v každom smere!Nikdy viac!
Orphan (2009)
Naozaj dobré psycho,ktoré po celú stopáž šlape jak hodinky.Žiadne otrepané klišé.Jeden z mojich najoblúbenejších hororov!A samozrejme Vera Farmiga zase raz TOP!
Pach krve 4: Krvavý počátek (2011)
Človek by čakal že po odfláknutej tretej časti tvorcovia vymyslia niečo originálne,no bohužiaľ tak sa nestalo.Masky síce niesu zlé ani v jednej časti,ale čo z toho keď je všetko ostatné odfláknuté ? Dalšie sklamanie pre mňa.
30 dní dlouhá noc (2007)
MEGA spracovanie komixovej predlohy,ktorá dáva priestor na Krvavý masaker uprostred ničoho a hlavne bez denného svetla..u mňa TOP!