Recenze (21)
Příběh služebnice - Safe (2022) (epizoda)
Epické! Teď opravdu nezbývá nic, než jen čekat.
Živí mrtví - Rodina (2022) (epizoda)
Tak tohle byl vážně masakr! Teď týden čekat na epické zakončení.
La brea - The Fog (2022) (epizoda)
Sice se to víc a víc zamotává, ale aspoň se to konečně rozjelo! Velice dobrý díl, dokonce i efekty se o dost zlepšily.
Příběh služebnice - Motherland (2022) (epizoda)
Tak šíleně moc jim to přeju, ale nevěřím, že se to povede. Další velmi, velmi silný díl a věřím, že Serena a June se jednou tomu všemu budou "smát".
Příběh služebnice - No Man's Land (2022) (epizoda)
Tak tohle byl nejsilnější díl řady, až mi bylo Sereny vážně líto.
Pět dní v nemocnici Memorial - Zúčtování (2022) (epizoda)
Něco takového si nikdo z nás neumí představit, pokud si takovou hrůzou neprošel. Plně stojím při doktorce, ale chápu rodiny zemřelých, perfektně natočeno, perfektní Vera Farmiga.
Pět dní v nemocnici Memorial - Den první (2022) (epizoda)
Tak Apple TV+ nám ukazuje, že umí!
Pach krve (2021)
Bez očekávání, nad očekávání! A ten závěr byl bez chyby.
Mocný vládce Oz (2013)
Bomba...Výbuch ve 3D
Temné nebe (2013)
Uživatel J*A*S*M mě svými komentáři dosti sere....Tento film mi po dlouhé době vnutil slzy do očí...Opravdu dokonalá atmosféra a děj a herecké výkony.....Kdyby šlo dám deset hvězd!!!!