Recenze (65)
Gravitace (2013)
Sice dost pohádka (jasně), ale dobře se na to ve 3D koukalo.
Železná srdce (2014)
USA válečné filmy dříve: Mladý krásný voják umírá na smrtelnou ránu a říká něco jako: „Byla čest pod Vámi sloužit seržante, chrchly chrchly“. „Jsem hrdý, že mohu zemřít za svou vlast, chrchly chrchly“. „Pozdravujte doma…. proč je najednou taková zima?“ Pak se pokusí políbit vlajku s hvězdami a pruhy a zemře. Zbytek jednotky (drsní, ale správní hoši) se na nepřítele vrhnou (na Němce, Japonce, Kubánce, mimozemšťany, komunisty), kulky se jim vyhýbají a všechny je vyhladí. USA filmy dnes: Tvůrci pochopili, že musí přidat trochu realismu, jinak dělají ze sebe blbce. Že USA vojáci jsou obyčejný lidi (a správní hoši jsou až koncem filmu, když se z nich odloupne slupka pod vedením drsného, ale správného velitele). Film není zpočátku špatný, snaží se (i když klišovitě a předvídatelně) ukázat to, že válka byla krutá, že se děly špatný věci. Trochu „mozkovej obliz“, ale dobře. Ale scéna s křižovatkou to úplně pohřbí. Ano, koncem války jednotky SS nebyly to, co dříve, ale pořád to byla elita. Ale v téhle scéně ne. Napůl jsem čekal, že nasadí bodáky a vrhnou se na ten tank ztečí. Do té doby to fakt šlo, ale pak už to bylo jen „Pevnost Alamo“ v moderním střihu. Už tam klidně mohli poslat Ramba. Ten by ten německý prapor SS obklíčil a postřílel a bylo by hotovo. Hrozná škoda, film měl potenciál.
Něco na té Mary je (1998)
v šedi stále stejných nudných komedií je tato hodně nadprůměrná
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Výborný seriál. Nejsem ale fanatický uctívač, jako leckteří :)
Sherlock (2010) (seriál)
Kvalita i zábavnost překvapivě roste díl od dílu.
Neighbours (1985) (seriál)
Nebylo by to tak špatný, kdyby to nebyla hrozná nuda (což přiznávají sami Australani)
Ajťáci (2006) (seriál)
Super, bohužel ale nějaké díly jsou slabší.
Equalizer (2014)
Klasický akčňák v novém provedení. Bohužel ho kazí pár zbytečných drobností, jinak by to bylo na 5*
Amazing Spider-Man (2012)
"Původní" (10 let dozadu) spiderman byl asi trochu lepší, ale je to natočeno moderněji, odvážněji a bavilo mě to.
Captain America: Návrat prvního Avengera (2014)
Film dost kritizovaný, ale podle mě má standardní kvalitu v daném žánru. CA už není takový naivka, příběh se pohne dost dopředu a exkurze do současných problémů (terorismus, nárust špehování občanů vládami s možným zneužitím....) je mnohem lepší, než jsem od toho čekal.